Serveis Ambientals del Vallès Oriental, S.A té la necessitat d'iniciar un procés selectiu per a la cobertura d'una vacant de caràcter temporal d'un/a tècnic/a de contractació adscrita a l'Àrea de Contractació.
Responsabilitats: Reportar i donar suport tècnic al/la Cap de Contractació.
Desenvolupar i fer el seguiment d'estudis, nous projectes, contractes menors i licitacions.
Donar suport i, si s'escau, elaborar contractes menors, incloent: Informe tècnic de justificació (si hi ha partida pressupostària, valoració econòmica estimada, necessitat d'execució).
Revisió de Plec de prescripcions tècniques.
Informe tècnic final de valoració d'ofertes.
Donar suport i executar la documentació de les licitacions considerant: Estudis de mercat.
Recull i anàlisi de dades del que es vol fer.
Elaboració de la memòria justificativa de l'expedient de contractació.
Elaboració del Plec de prescripcions tècniques i del Plec de Clàusules Administratives particulars amb les àrees i departaments corresponents.
Elaborar informe d'obertura de sobres i propostes d'adjudicació a l'òrgan de contractació.
Presència a les Meses de contractació i elaboració de les actes.
Suport a les àrees i departaments en el seguiment dels contractes.
Gestió documental (actes de recepció, actes de la mesa de contractació).
Tràmit i redacció de liquidacions de contractes.
Assistir a actes de recepció de béns.
Revisió de tota la documentació (Plec de prescripcions tècniques, Plec de Clàusules Administratives, informe d'obertura, proposta d'adjudicació, contracte).
Elaboració de propostes per a l'òrgan de contractació.
Elaboració d'informes de seguiment de contractes, retorns de garanties definitives, liquidacions de contractes, etc.
Introducció de dades i seguiment dels contractes a la plataforma electrònica de contractació, el perfil del contractant i el Registre Públic de Contractes per tots els contractes.
Col·laboració en el desenvolupament de procediments de contractació, així com les tasques que li siguin assignades.
Suport a les àrees i departaments amb el control de les justificacions aportades relacionades amb les subvencions, si s'escau.
Donar suport a les àrees o departaments interessats a l'estudi de convocatòries de subvencions, així com a donar suport a elaborar la documentació administrativa necessària per a presentar-la, si s'escau.
Requisits: Experiència mínima d'1 any.
Experiència i/o coneixements en Administració Pública.
Experiència en tramitació d'expedients de contractació en l'administració pública, despatxos d'advocats i/o empresa contractista de l'Administració Pública.
Títol de Grau Universitari relacionat amb Dret, Gestió Administrativa o Administració Pública.
Idiomes: Català (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional), Espanyol (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional).
Competències / coneixements: Coneixements d'ofimàtica i Paquet Office avançat.
Coneixements de Plataformes de Contractació com: Vortal, Perfil del Contractant i Registre Públic de Contractes.
Disponibilitat de vehicle.
Permís de conduir: B. Contracte laboral temporal (6 mesos).
Jornada completa.
Altres beneficis: Retribució anual bruta: 36.259,41 €.
#J-18808-Ljbffr