Tècnic/A De Contractació Pública

Detalles de la oferta

Serveis Ambientals del Vallès Oriental, S.A, té la necessitat d'iniciar un procés selectiu per a la cobertura d'una vacantde caràctertemporal d'un/a tècnic/a de contractació adscrita a l'Àrea de Contractació
- Reportar i donar suport tècnic al/la Cap de Contractació. - Desenvolupar i fer el seguiment d'estudis, nous projectes, contractes menors i licitacions. - Donar suport i si s'escau elaborar contractes menors: - Informe tècnic de justificació (si hi ha partida pressupostària, valoració econòmica estimada, necessitat d'execució...). - Revisió de Plec de prescripcions tècniques. - Informe tècnic final de valoració d'ofertes. - Donar suport i executar la documentació de les licitacions considerant: - Estudis de mercat. - Recull i anàlisis de dades del que es vol fer. - Elaboració de la memòria justificativa de l'expedient de contractació. - Elaboració del Plec de prescripcions tècniques i del Plec de Clàusules Administratives particulars amb les àrees i departaments corresponents. - Elaborar informe d'obertura de sobres i propostes d'adjudicació a l'òrgan de contractació. - Presència a les Meses de contractació i elaboració de les actes. - Suport a les àrees i departaments en l seguiment dels contractes. - Gestió documental (actes de recepció, actes de la mesa de contractació). - Tràmit i redacció de liquidacions de contractes. - Assistir a actes de recepció de béns. - Revisió de tota la documentació (Plec de prescripcions tècniques, Plec de Clàusules Administratives, informe d'obertura, proposta d'adjudicació, contracte). - Elaboració de propostes per a l'òrgan de contractació. - Elaboració d'informes de seguiment de contractes, retorns de garanties definitives, liquidacions de contractes, etc. - Introducció de dades i seguiment dels contractes a la plataforma electrònica de contractació, el perfil del contractant i el Registre Públic de Contractes per tots els contractes. - Col-laboració en el desenvolupament de procediments de contractació, així com les tasques que li siguin assignades. - Suport a les àrees i departaments amb el control de les justificacions aportades relacionades amb les subvencions, si s'escau. - Donar suport a les àrees o departaments interessats a l'estudi de convocatòries de subvencions, així com a donar suport a elaborar la documentació administrativa necessària per a presentar-la, si s'escau.
- Experiència 1 anys. - Experiència i/o coneixements en Administració Pública. - Experiència en tramitació d'expedients de contractació en l'administració pública, despatxos d'advocats i/o empresa contractista de l'Administració Pública
- TÍTOL DE GRAU
- Grau Universitari relacionat amb Dret, Gestió Administrativa o Administració Pública
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: - Coneixements d'ofimàtica i Paquet Office avançat. - Coneixements de Plataformes de Contractació com: Vortal, Perfil del Contractant i Registre Públic de Contractes.
- Disponibilitat de vehicle
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral temporal (6 mesos)
- Jornada completa
- Altres beneficis: Retribució anual bruta: 36.259,41 €


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Contra Incendios En Malgrat De Mar

Cronoshare es una plataforma online para profesionales que quieren encontrar nuevos clientes. Buscamos Contra incendios en Malgrat de mar y alrededores. Pert...


Cronoshare.Com - Barcelona

Publicado 10 days ago

Vols Conèixer El Projecte 'Cases D'Infants' Fent Suplències? Inscriu-Te Aquí!

CASES D'INFANTS La Fundació Acció Social Infància (FASI) és una organització del sector dels serveis a les persones amb vocació d'impulsar, per mitjà de la i...


Treballa A Plataforma Educativa - Barcelona

Publicado 10 days ago

Agente De Leads Management- Español

Pulsar Tabulador para desplazarse para pasar el enlace del contenido Seleccione la frecuencia (en días) para recibir una alerta: Agente de Leads Management- ...


Msx International Inc. - Barcelona

Publicado 20 days ago

Product Owner (Hybrid)

Position Overview Founded in 1993 and headquartered in Austin, Texas, Baxter Planning is a dynamic and rapidly growing company setting the standard for SaaS ...


Baxter Planning Systems, Inc. - Barcelona

Publicado 10 days ago

Built at: 2024-11-26T06:36:10.413Z