Comptes amb més de cinc anys d'experiència en contractació i compres i t'agradaria continuar desenvolupant la teva trajectòria professional a una empresa que aposta per la qualitat i que ofereix formació continuada?
Si et consideres una persona amb capacitat resolutiva i una clara orientació a la millora continua, aquesta oportunitat és per a tu!
Funcions a desenvolupar:Preparació de la documentació necessària per l'expedient de licitació: recepció de la Sol·licitud; calendari de tràmits; confecció document seguiment puntuacions tècnica i econòmica.Gestió de la publicitat dels procediments (DOUE, premsa, etc.
).Gestió del "Perfil del contractant" a la web.Gestió de la recepció i custòdia d'ofertes; comprovació de la documentació administrativa rebuda dels ofertants; actes d'obertura de pliques.Implantació de tecnologies necessàries per a la tramitació electrònica i les aplicacions informàtiques utilitzades.Gestió i petició d'ofertes de contractes menors i tramitació de comandes derivades de contractes de subministrament i serveis periòdics.Seguiment dels contractes vigents recurrents per a licitar de nou al seu venciment i revisió dels procediments de contractació i formularis electrònics.Implantació de controls i indicadors de compliance en matèria de contractació, compres i pagadoria.Oferim:Contracte indefinit directe per empresa.Jornada completa de dilluns a divendres.Formació a càrrec de l'empresa.SBA: 35.000 - 40.000 €.Requisits:Grau o Llicenciatura en Dret o Enginyeria Tècnica.
Es valorarà formació en cicle Formatiu Grau Superior en Administració i Gestió o equivalent amb experiència superior a l'exigida.Experiència de cinc anys demostrable en contractació, compres, aprovisionaments, gestió de magatzems i inventaris, indicadors i controls.Idiomes: català, castellà.Coneixement de la normativa de la contractació pública, així com en qüestions administratives, civils, mercantils laborals i tributàries relacionades, així com la doctrina administrativa i jurisprudència recaiguda al respecte.
#J-18808-Ljbffr