Serveis Ambientals del Vallès Oriental, S.A, té la necessitat d'iniciar un procés selectiu per a la cobertura d'una vacant de caràcter temporal d'un/a tècnic/a de contractació adscrita a l'Àrea de Contractació. La documentació d'accés requerida la trobareu a la publicació de la nostra pàgina web.
- Reportar i donar suport tècnic al/la Cap de Contractació.- Desenvolupar i fer el seguiment d'estudis, nous projectes, contractes menors i licitacions.- Donar suport i si s'escau elaborar contractes menors: ? - Informe tècnic de justificació (si hi ha partida pressupostària, valoració econòmica estimada, necessitat d'execució...). ? - Revisió de Plec de prescripcions tècniques. ? - Informe tècnic final de valoració d'ofertes.- Donar suport i executar la documentació de les licitacions considerant: ? - Estudis de mercat. ? - Recull i anàlisis de dades del que es vol fer. ? - Elaboració de la memòria justificativa de l'expedient de contractació. ? - Elaboració del Plec de prescripcions tècniques i del Plec de Clàusules Administratives particulars amb les àrees i departaments corresponents. ? - Elaborar informe d'obertura de sobres i propostes d'adjudicació a l'òrgan de contractació. ? - Presència a les Meses de contractació i elaboració de les actes. ? - Suport a les àrees i departaments en l seguiment dels contractes. ? - Gestió documental (actes de recepció, actes de la mesa de contractació).- Tràmit i redacció de liquidacions de contractes.- Assistir a actes de recepció de béns.- Revisió de tota la documentació (Plec de prescripcions tècniques, Plec de Clàusules Administratives, informe d'obertura, proposta d'adjudicació, contracte).- Elaboració de propostes per a l'òrgan de contractació.- Elaboració d'informes de seguiment de contractes, retorns de garanties definitives, liquidacions de contractes, etc.- Introducció de dades i seguiment dels contractes a la plataforma electrònica de contractació, el perfil del contractant i el Registre Públic de Contractes per tots els contractes.- Col-laboració en el desenvolupament de procediments de contractació, així com les tasques que li siguin assignades.- Suport a les àrees i departaments amb el control de les justificacions aportades relacionades amb les subvencions, si s'escau.- Donar suport a les àrees o departaments interessats a l'estudi de convocatòries de subvencions, així com a donar suport a elaborar la documentació administrativa necessària per a presentar-la, si s'escau.
- Experiència 1 anys. Es valorarà positivament: - Experiència en Administració Pública. - Experiència en llocs similars o en el sector de residus.
- TÍTOL DE GRAU
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: - Estar en possessió d'un Cicle Formatiu de Grau Superior o Grau Universitari relacionats amb Dret, Gestió Administrativa, Administració Pública, Enginyeria Tècnica, o equivalent, que habiliti per a l'exercici de les funcions pròpies del lloc de treball - Coneixement i/o experiència amb el paquet Office i amb Plataformes de Contractació com Vortal, Perfil del Contractant i Registre Públic de Contractes.
- Disponibilitat de vehicle
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa
- Altres beneficis: Retribució anual bruta: 36.259,41 €