Vols treballar amb un equip que t'ajudarà i on no pararàs d'aprendre i formar-te per créixer com a professional?
T'interessa aquesta posició! Funcions a exercir i descripció del lloc de treball: Participar en el disseny de l'estratègia de contractació i en la revisió i elaboració de Pliego de Prescripciones Técnicas i del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares. Tramitar i elaborar la documentació de l'expedient de contractació. Actuar com a secretari/ària de les meses de contractació. Tramitar i preparar la documentació de les modificacions contractuals i prorrogar-ne el contracte. Dur a terme les liquidacions de contracte i el control de la seva execució. Donar suport i assessorar les unitats promotores en l'elaboració i la preparació de la documentació necessària per a la tramitació dels expedients de contractació. Analitzar i fer el seguiment de la contractació administrativa de les unitats promotores. Realitzar la interlocució amb les empreses licitadores. Tramitar la contractació menor. Requisits: Formació universitària en Dret, Ciències Polítiques, Economia o ADE. Experiència de 2-5 anys en una posició similar. Experiència en una unitat de contractació administrativa o en una assessoria jurídica de l'administració pública o entre del sector públic de la Generalitat. Coneixements de la normativa aplicable a la contractació administrativa i dels procediments de contractació pública. Domini del català i el castellà tan oralment com escrit. Domini d'eines ofimàtiques d'usuari. Busquem una persona proactiva, amb capacitat analítica i d'organització, i bones habilitats per a la negociació i presa de decisions. S'ofereix incorporació a una entitat consolidada del sector, amb gran possibilitat de desenvolupament personal.
INSCRIU-TE ARA! *En el cas que el professional es volgués presentar a una convocatòria de contracte indefinit, caldrà disposar del nivell corresponent de català a la categoria convocada en un termini de tres anys.
#J-18808-Ljbffr