A API volem transformar el sector immobiliari.
Per això, impulsem els nostres agents immobiliaris, més de 4.000 a tot Espanya, perquè creixin i evolucionin els seus negocis amb l'objectiu que tots els clients puguin gaudir d'una experiència immobiliària segura, actual i adaptada a les seves necessitats.
Per aconseguir-ho, els hi facilitem coneixement, eines de valor i acompanyament professional, a més d'oferir als consumidors informació rellevant del sector immobiliari i consells experts.
En aquests moments, estem buscant ampliar el nostre equip de comunicació i màrqueting amb persones que aportin valor i frescor, i que ens ajudin a posicionar la nostra marca als nostres canals digitals.
**Les teves responsabilitats inclouran, però no es limitaran a:
- Creació de contingut audiovisual corporatiu o pels nostres diferents esdeveniments.
- Edició de vídeos per a xarxes socials.
- Publicació a múltiples plataformes socials.
- Edició dels nostres butlletins de notícies digitals, essent el responsable de la selecció de notícies.
- Redacció de tota mena de comunicacions, tant corporatives com institucionals o periodístiques per a qualsevol canal.
- Edició, correcció editorial i assessorament lingüístic.
- Manteniment del bloc corporatiu.
**Encaixaràs en aquest lloc si:
- Domines el castellà i el català nívell nadiu, i prioritzes la correcció ortogràfica i estilística.
- Ets una persona creativa, dinàmica i organitzada amb interès i comprensió del funcionament de les xarxes socials i la cultura d'Internet.
- T'agrada treballar amb persones i aportar el teu punt de vista, ja que volem que hi contribueixis amb idees creatives per millorar les nostres plataformes actuals i desenvolupar nous formats.
- Ets una persona àgil i resolutiva.
**Ens encantaria si a més:
- T'agrada escriure i tens formació en copy.
- Tens experiència comprovada a l'edició avançada de vídeos amb Adobe Premiere per també amb un altre tipus d'aplicacions per a plataformes socials.
- Tens coneixements sobre optimització de l'estratègia de programació i publicació a les xarxes socials, així com estàs familiaritzat/da amb l'ús de mètriques.