Intress cerca un/a **Tècnic/a de Comptabilitat **per a incorporar-se al Departament de Finances de l'entitat, seria per estar a la nostra **Seu de** **Barcelona.**
La persona seleccionada haurà de realitzar tasques de recolzament al responsable de l'área de comptabilitat, fent gestió i comptabilitat dels serveis que gestionem amb la finalitat d'assegurar que les dades queden registrats i facilitar el coneixement de la situació econòmica de l'entitat.
**_Què farás?_**
- ** Comptabilitat de factures** rebudes i control del circuit de proveïdors.
- **Comptabilitat** analítica de **costos.**:
- **Conciliació bancària** i caixa auxiliar.
- **Facturació** dels diferents clients de l'entitat i dels serveis.
**_Què oferim?_**
**Incorporació**:immmediata
**Contracte**: indefinit, és una posició estable.
**Jornada**: 38,5h setmanal
**Retribució**: 1.762,70€ bruts mensuals (x 14 pagues 24.677,80€ bruts anuals)
**Horari**: De dilluns a divendres de 08.00 - 15.00 i dues tardes 16.00 -18.00 hores (a determinar).
Formaràs part d'una entitat dedicada a l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.
**Formació acadèmica necessària**:
- Graus relacionats amb la Gestió Administrativa.
**Experiència professional necessària**:
- Experiència de 2 anys realitzant funcions i tasques similars.
**Coneixements necessaris**:
- Normativa comptable actual.
- Coneixements de comptabilitat analítica i per centres de cost.
- Excel i taules dinàmiques.
**Altres aspectes a valorar**:
- Microsoft Dynamics 365/Finance and Operation.
- Capacitat analítica, proactivitat i organització
- Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col-laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius._