Tècnic/A D'Administració De Personal

Tècnic/A D'Administració De Personal
Empresa:

Asisted



Puestos Vacantes:
1

Detalles de la oferta

Responsabilitats i funcions bàsiques del lloc •Control, gestió i tramitació de les comunicacions en la seguretat social en matèria de personal (altes i baixes empresa, modificacions de jornada, baixes i altes de IT, baixes i altes de AT, etc...)•Control i gestió dels contractes de treball, venciments de contractes, períodes de prova i comunicacions SEPE.•Gestió i enviaments de la documentació per les noves incorporacions: manual d'acollida, pla acollida, document TA2, contracte, copia bàsica, document de acceptació.•Gestió, control i seguiment de la vigilància de la salut: revisions mèdiques de les noves incorporacions i periòdiques.•Gestió, control i seguiment de la formació inicial en matèria de prevenció de riscos laborals de les noves incorporacions.•Atendre a les consultes i dubtes del personal de l'Entitat i delegacions en matèria laboral.•Control dels marcatges del personal. •Recepció i introducció de les vacances del personal al Integro.•Gestió i arxiu de la documentació de personal a la BBDD (Service Manager, Integro i expedients digitals).•Revisió i gestió del correu diari equip RRHH. Responsabilitats i funcions auxiliars del lloc•Confecció de calendaris laborals anuals per delegacions.•Informe mensual del personal.•Suport al personal de cuidadors en la tramitació de Certificats de professionalitat.•Gestió d'enquestes i estadístiques oficials.Experiència 3 anys. •Experiència contrastada en l'àrea d'Administració de Personal, mínim 3 anys.DIPLOMATURA O ENGINYERIA TÈCNICARelacions laboralsespanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)Competències / coneixements: -Integritat, empatia, honestedat, confidencialitat i gestió de persones.-Valors: socials, en les dinàmiques de treball i al servei de les persones, fent èmfasi en el Respecte, la Bondat , l´Empatia i la Qualitat del treball.-Persona organitzada, proactiva, resolutiva i comunicativa.-Habilitats de relació, amb vocació, treballar multi disciplinàriament i en equip.-Capacitat per a gestionar, organitzar, planificar i atendre a totes les tasques administratives pròpies de l'àrea de Personal, així com el control i seguiment.Contracte laboral indiferentJornada completaSalari mensual brut 24000


Fuente: Soc

Requisitos

Tècnic/A D'Administració De Personal
Empresa:

Asisted



Puestos Vacantes:
1
Delineante Proyectista – Proyectos Vías Verdes (Gerona)

- Delineación de planos y colaboración en la redacción de proyectos de ejecución.- Colaboración en la redacción de propuestas, estudios, informes.- Apoyo en ...


Desde Tragsa - Barcelona

Publicado 24 days ago

Soldador/A

SOLDADURA Y VERIFICACIÓNExperiència 1 anys. EXPERIENCIA 1 AÑO REALIZANDO SOLDADURADisponibilitat de vehiclePermisos de conduir: b+eContracte laboral temporal...


Desde Gi Group Spain - Barcelona

Publicado 24 days ago

Vetllador/A

Dinamitzar i acompanyarExperiencia 3 meses. Tenir experiència amb nensTÍTULO FP DE GRADO SUPERIORVetllador/aContrato laboral indefinidoJornada parcial (30 ho...


Desde Diversport Sl - Barcelona

Publicado 19 days ago

Partner Success Manager (NAM)

Acronis is a world leader in cyber protection—empowering people by providing them with cutting-edge technology that enables them to monitor, control, and pro...


Desde Acronis - Madrid

Publicado 22 days ago

Built at: 2024-06-01T22:34:42.362Z