Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Fz-230 - Customer Representative

.Experience the power of a game-changing career! Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - Barcelona

Publicado 14 days ago

Customer Support Agent With Danish/English -

DescriptionBOSCH is waiting for you! Are you passionate about customer service? Do you speak fluent English and native-level Danish? Then this is the perfect...


Adecco - Barcelona

Publicado 14 days ago

French Customer Care And Sales Specialist

DescriptionTeleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact center business process outsourcing. Our company employs aroun...


Teleperformance Spain - Barcelona

Publicado 14 days ago

Customer Success Associate

.The fashion industry is responsible for 5-10% of global greenhouse gas emissions (GHG). More and more companies are using Carbon Management Platforms to mea...


Accs - Ares Customer Care Solutions Gmbh - Barcelona

Publicado 14 days ago

Tècnic/A D'Acollida Institucional Perfil - Cqq397

Detalles de la oferta

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ,Per a l'àreade Persones,està cercantLloc de treball:TÈCNIC/A D'ACOLLIDA INSTITUCIONAL:PERFIL TÈCNIC/A MIG (UNIVERSITARI)Funcions específiques de la posició:La posició s'emmarca dins de l'àrea de Cultura Organitzativa i Talent.
La missió d'aquesta figura és la de vetllar per la bona acollida i adaptació de les noves incorporacions a la organització i per a que aquestes persones disposin de la informació rellevant per a familiaritzar-se amb l'entitat, segons el Pla d'Acollida Institucional.
És, per tant,imatge de marca i el primer contacte que rebran les persones que s'incorporin per primer cop a la Corporació.Atenció a Professionals:Coordinar-se amb l'equip de selecció per a la recepció dels/ de les nous/ves professionals al finalitzar el procés de selecció: Acordar dia i hora d'incorporació.Comunicar-se amb les persones a incorporar per acordar les diferents sessions d'acollida.Acompanyar en la signatura de contracte i l'entrega de la documentació.Tour per els llocs clau de la institució: recorregut general pels diferents edificis, explicació de l'organigrama.Contextualitzar a les noves incorporacions en clau de "Marca Taulí": estil organitzacional, valors i missió de la institució.Acompanyar a la persona al lloc de treball i presentació amb l'equip de treball directe.Serà la persona de referència del procés d'acollida en cas de dubtes o incidències en les incorporacions i la persona responsable d'apropar les diferents polítiques de l'àrea de persones als/a les professionals.Coordinació amb els àmbits:Seguiment i coordinació del procés d'acollida amb els àmbits i departaments: serà la persona de referència de l'acollida des de l'àrea de Persones.Seguiment de les valoracions directives per part dels àmbits de les noves incorporacions (revisions de les superacions dels períodes de prova).Gestió de l'Acollida Institucional:Vetllar per la realització de les enquestes de satisfacció del Pla d'Acollida Institucional per part de les persones incorporades.Avaluació anual del procediment i ajust o modificació per a la seva millora si s'escau.Actualització dels manuals d'acollida institucional generals i específics de les diferents àrees.Funcions generals de l'àrea:Coordinació amb l'equip de Cultura Organitzativa i Talent per a l'assoliment dels objectius de l'àrea: Selecció, formació, desenvolupament, fidelització i benestar.Atenció i assessorament als i les professionals de l'organització en la matèria competent.Participació en la implementació d'una cultura organitzacional diferenciada, col·laborant en el disseny i la implantació de polítiques d'acollida, successió, acompliment o altres relacionades amb la gestió del talent durant tot el cicle professional.Garantir el suport i coordinació administrativa necessària amb tots els professionals de l'àmbit així com amb d'altres àmbits de la institució.Qualsevol altre funció autònoma relacionada amb l'àrea de competència.Es valorarà:Formació postgraduada i/o específica relacionada amb les funcions del lloc de treball.Experiència d'un mínim de 2 anys en les funcions esmentades (especialment en el sector hospitalari/ sector públic).Competències transversals generals:Compromís amb l'organització:capacitat i voluntat d'orientar els propis interessos i comportaments cap a les necessitats, prioritats i objectius de l'entitat.Vocació de servei:implica un desig d'ajudar o servir a les persones, de satisfer les seves necessitats.Empatia i assertivitat:habilitat per escoltar, entendre correctament els pensaments, sentiments o preocupacions dels altres.Adaptabilitat:capacitat d'adaptar-se i treballar eficaçment en diferents i variades situacions i amb persones o grups diversos.Orientació a l'assoliment:És la preocupació per realitzar bé el treball i amb qualitat.S'ofereix:Incorporació immediata i amb vinculació estable a l'equip de treball de l'Àrea de Persones del Consorci Corporació Sanitària Taulí.Condicions:Jornada completa de 37,25 hores setmanals, en un marc horari entre les 8 i les 17h, amb flexibilitat horària.Possibilitat de treball a distància parcial (a convenir).Rang salarial: 29.062,60€ amb evolució econòmica per carrera professional.Àmplia oferta de formació continuada i possibilitat de realitzar formació específica post-graduada de forma subvencionada.Condicions laborals establer#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-10T21:05:55.600Z