Tècnic/A Customer Care It

Detalles de la oferta

Tècnic/a Customer Care
Uneix-te al nostre equip en cdmon.com! Som una destacada empresa espanyola de dominis i serveis web, dedicada a crear una Internet oberta i de qualitat on qualsevol pugui estar. Ens enorgulleix desenvolupar i oferir els nostres propis sistemes de hosting basats en Linux, brindant una àmplia gamma de serveis als nostres clients. Amb un fort enfocament en la innovació i un ambient laboral enriquidor i divers, busquem persones apassionades per la tecnologia que vulguin créixer al costat de nosaltres. Actualment estem buscant per a un/a Tècnic/a per al nostre departament de Customer Care.
El teu rol serà clau:
Oferiràs atenció excepcional als nostres clients a través de diversos canals, ajudant-los a superar reptes tècnics i a aprofitar al màxim els nostres serveis. Ajudaràs als usuaris en el procés de migració web. Instal•lació de certificats de seguretat SSL segons les peticions i necessitats dels usuaris. Treballaràs mà a mà amb el nostre equip de sistemes per a assegurar l'òptim rendiment dels nostres servidors i la seguretat de les plataformes web dels nostres clients. Contribuiràs amb idees per a la constant evolució dels nostres productes i serveis. T'oferim:
La llibertat del treball 100% remot amb un contracte indefinit. Contracte de 38 hores/setmanals. Horari de dimecres a diumenge de 14.00 a 22.00. Un camí clar de creixement professional, amb formació contínua perquè mai deixis d'evolucionar. Accés a tecnologia d'avantguarda perquè donis el millor de tu. En cdmon, promovem un entorn laboral inclusiu i divers, on la igualtat d'oportunitats és un pilar fonamental de la nostra cultura empresarial. Animem a totes les persones qualificades a postular-se, sense importar el seu gènere, raça, ètnia, religió, orientació sexual, identitat de gènere, nacionalitat, condició de discapacitat, edat o altres característiques que les facin úniques. El nostre procés de selecció prioritza la identificació d'habilitats, talent i potencial, assegurant que cada decisió de contractació es basi en mèrits, competència i les necessitats estratègiques de la nostra empresa. En cdmon, creiem fermament que la diversitat enriqueix el nostre ambient de treball, impulsa la innovació i contribueix a l'èxit col·lectiu.
Requisits mínims:
Experiència de 12 mesos. Persones amb formació professional GM o GS en informàtica. Coneixements en Linux, Bash, Wordpress, Moodle, Prestashop i PHP. Experiència mínima de 2-3 anys en Atenció al client. Fluïdesa en català i castellà (parlat i escrit). Passió pel servei al client i una actitud sempre disposada a aprendre. Un enfocament proactiu cap a la resolució de problemes i la millora contínua. Competències / coneixements: Valorem:
Persona compromesa amb la qualitat en el treball. Orientació a la millora contínua. Disposar d'excel·lents habilitats interpersonals. Orientat/da a resultats, proactiu/va i autònom/a. Capacitat de pensament abstracte i resolució de problemes. Comprensió escrita i bon redactat. Condicions laborals:
Contracte laboral indefinit. Jornada completa.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

(C637) Senior Customer Success Engineer

What makes us Qlik? A Gartner Magic Quadrant Leader for 14 years in a row, Qlik transforms complex data landscapes into actionable insights, driving strategi...


Desde Qlik - Barcelona

Publicado a month ago

[N070] Customer Service Representative (Greek-Speaking) - On-Site

Experience the power of a game-changing career Ready to ditch the ordinary and embrace the extraordinary? We're a global technology and services leader that ...


Desde Concentrix Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Service (German Speaker) (G-903)

At Altorecruit, we are a firm specialized in executive search and selection with national and international reach. We are dedicated to connecting mid-level a...


Desde Altorecruit - Barcelona

Publicado a month ago

[Q104] | Client Success - Swedish Speaker

About the role : The Client Success team focuses on client service and retention versus business growth and development. Associates have an assigned portfoli...


Desde Gartner - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-04T10:18:14.989Z