Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Back Office Comercial Francés Nativo | Ox-767

Posición ESTABLE con contrato directo con la empresa.Perfil con dotes de comunicación y con orientación al cliente interno y externo.Requisitos:Dominio de EX...


Importante Empresa - Barcelona

Publicado 16 days ago

Retail Stores Associate Ii Ose-035

Become a Part of the NIKE, Inc. TeamNIKE, Inc. does more than outfit the world's best athletes. It is a place to explore potential, obliterate boundaries and...


Nike - Barcelona

Publicado 16 days ago

Customer Service- Barcelona- Inglés Alto

¿Dónde vas a trabajar?Empresa dedicada a la distribución envases de plástico, localizada en el centro de Barcelona.¿Qué harás en tu nuevo puesto?Customer Ser...


Undisclosed - Barcelona

Publicado 16 days ago

(Jt-131) - Online Casino Dutch Customer Support In Barcelona

Experiencia Laboral: Sin experienciaDescripción del Trabajo: Como parte de nuestro equipo de soporte al cliente, tendrás la responsabilidad de:Apoyar a los c...


Job Squad - Barcelona

Publicado 16 days ago

Tècnic/A Customer Care, 100% En Remoto | F173

Detalles de la oferta

Tècnic/a Customer Care en 100% En remot.Uneix-te al nostre equip en cdmon.com!Som una destacada empresa espanyola de dominis i serveis web dedicada a crear una Internet oberta i de qualitat on qualsevol pugui estar.Ens enorgulleix desenvolupar i oferir els nostres propis sistemes de hosting basats en Linux brindant una àmplia gamma de serveis als nostres clients.Amb un fort enfocament en la innovació i un ambient laboral enriquidor i divers busquem persones apassionades per la tecnologia que vulguin créixer al costat de nosaltres.Actualment estem buscant per a un/a Tècnic/a per al nostre departament de Customer Care.El teu rol ser clau:Oferir una atenció excepcional als nostres clients a través de diversos canals ajudant-los a superar reptes tècnics i a aprofitar al màxim els nostres serveis.Ajudar als usuaris en el procés de migració web.Instal·lació de certificats de seguretat SSL segons les peticions i necessitats dels usuaris.Treballar amb el nostre equip de sistemes per a assegurar l'òptim rendiment dels nostres servidors i la seguretat de les plataformes web dels nostres clients.Contribuir amb idees per a la constant evolució dels nostres productes i serveis.Què busquem?Persones amb formació professional GM o GS en informàtica.Coneixements en Linux, Bash, Wordpress, Moodle, Prestashop i PHP.Experiència mínima de 2-3 anys en Atenció al client.Fluïdesa en català i castellà (parlat i escrit).Passió pel servei al client i una actitud sempre disposada a aprendre.Un enfocament proactiu cap a la resolució de problemes i la millora contínua.Oferim:La llibertat del treball 100% remot amb un contracte indefinit.Contracte de 38 hores/setmanals.Horari de dimecres a diumenge de 14.00 a 22.00.Un camí clar de creixement professional amb formació contínua perquè mai deixis de evolucionar.Accés a tecnologia d'avantguarda perquè donis el millor de tu.En cdmon promovem un entorn laboral inclusiu i divers on la igualtat d'oportunitats és un pilar fonamental de la nostra cultura empresarial. Animem a totes les persones qualificades a postular-se sense importar el seu gènere, raça, religió, orientació sexual, identitat de gènere, nacionalitat, condició de discapacitat, edat o altres característiques que les facin úniques. El nostre procés de selecció prioritza la identificació d'habilitats, talent i potencial assegurant que cada decisió de contractació es basi en mèrits, competència i les necessitats estratègiques de la nostra empresa. En cdmon creiem fermament que la diversitat enriqueix el nostre ambient de treball, impulsa la innovació i contribueix a l'èxit col·lectiu.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-19T04:52:02.772Z