Tècnic/A Customer Care, 100% En Remoto

Tècnic/A Customer Care, 100% En Remoto
Empresa:

CDmon


Detalles de la oferta

Tècnic/a Customer Care en 100% En remoto.
Uneix-te al nostre equip en cdmon.com!

Som una destacada empresa espanyola de dominis i serveis web dedicada a crear una Internet oberta i de qualitat on qualsevol pugui estar. Ens enorgulleix desenvolupar i oferir els nostres propis sistemes de hosting basats en Linux brindant una mplia gamma de serveis als nostres clients. Amb un fort enfocament en la innovació i un ambient laboral enriquidor i divers busquem persones apassionades per la tecnologia que vulguin créixer al costat de nosaltres.

Actualment estem buscant per a un/a T cnic/a per al nostre departament de Customer Care.

El teu rol ser clau

- Oferir s atenció excepcional als nostres clients a través de diversos canals ajudant-los a superar reptes t cnics i a aprofitar al m xim els nostres serveis.
- Ajudar s als usuaris en el procés de migració web.
- Instal lació de certificats de seguretat SSL segons les peticions i necessitats dels usuaris.
- Treballar s m a m amb el nostre equip de sistemes per a assegurar l ptim rendiment dels nostres servidors i la seguretat de les plataformes web dels nostres clients.
- Contribuir s amb idees per a la constant evolució dels nostres productes i serveis.

Qu busquem?

- Persones amb formació professional GM o GS en inform tica.
- Coneixements en Linux Bash Wordpress Moodle Prestashop i PHP.
- Experi ncia mínima de 2-3 anys en Atenció al client.
- Flu desa en catal i castell (parlat i escrit).
- Passió pel servei al client i una actitud sempre disposada a aprendre.
- Un enfocament proactiu cap a la resolució de problemes i la millora contínua.

Toferim

- La llibertat del treball 100 remot amb un contracte indefinit.
- Contracte de 38 hores/setmanals.
- Horari de dimecres a diumenge de 14.00 a 22.00.
- Un camí clar de creixement professional amb formació contínua perqu mai deixis devolucionar.
- Accés a tecnologia davantguarda perqu donis el millor de tu.

En cdmon promovem un entorn laboral inclusiu i divers on la igualtat doportunitats és un pilar fonamental de la nostra cultura empresarial. Animem a totes les persones qualificades a postular-se sense importar el seu g nere ra a tnia religió orientació sexual identitat de g nere nacionalitat condició de discapacitat edat o altres característiques que les facin úniques.

El nostre procés de selecció prioritza la identificació dhabilitats talent i potencial assegurant que cada decisió de contractació es basi en m rits compet ncia i les necessitats estrat giques de la nostra empresa. En cdmon creiem fermament que la diversitat enriqueix el nostre ambient de treball impulsa la innovació i contribueix a l xit col lectiu.

linux,bash,prestashop,wordpress


Salario Nominal: Desde € 40500 Hasta € 40500

Fuente: Tecnoempleo

Requisitos

Tècnic/A Customer Care, 100% En Remoto
Empresa:

CDmon


Gestor Incidencias En Ruta De Reparto | B-847

Descripción :Desde Grupo Crit estamos buscando un LiveOPS Specialist (turno de tarde) para formar parte de uno de nuestros clientes, necesitan incorporar en ...


Desde Grupo Crit - Barcelona

Publicado 18 days ago

Customer Solutions Engineer/ Sales Engineer - [Tq679]

Description Job Title: Customer Solutions Engineer Department: Professional Information Business Location: London or Barcelona About us: For more than 130 ye...


Desde Dow Jones - Barcelona

Publicado 18 days ago

Technical Support Cubic Spain - Cubic

We are looking for a Technical Support profile to join our organization in Barcelona, Spain, to provide support, promotion, and sale of CUBIC solutions, maki...


Desde Cubic-Modulsystem A/S - Barcelona

Publicado 18 days ago

- Busqueda Urgente Robotics Software Engineer – Cognitive Robotics | Y564

Eurecat is the main Research & Technology Organisation in Catalonia and the second largest private research organization in southern Europe. It brings togeth...


Desde Eurecat Technology Centre - Barcelona

Publicado 18 days ago

Built at: 2024-10-06T03:30:20.451Z