Al Grup Bon Preu busquem talent!
T'agradaria formar part d'un projecte dins de l'àmbit d'administració i finances? Tens formació o experiència en aquest àmbit i busques un nou repte professional? T'estem buscant!
Continua llegint-nos, perquè a Bon Preu tindràs l'oportunitat de convertir-te en un / a expert / a en l'àrea!
Si!! Si!! Ho has llegit bé. Tindràs un impacte directe en l'essència de la nostra empresa.
Volem explicar-te PERQUÈ BON PREU SERÀ LA TEVA MILLOR ELECCIÓ!
Ens mouen els Valors : Ho portem a l'ADN! A Bon preu ens defineix la consciència d'equip, l'actitud positiva, el pragmatisme i l'eficiència, el desenvolupament professional, la voluntat de servei i l'honestedat i la confiança.
Deixa't emportar pel nostre tarannà i segur que trobes el teu lloc!
Apostem pel Talent : treballem perquè la nostra gent pugui desenvolupar-se internament i rebi la formació necessària per tal d'adaptar-se al % en el seu lloc de treball.
Les Persones són el primer : Estaràs rodejat d'equips que t'acompanyaran en tot el procés. El nostre principal objectiu és que els treballadors / ores es sentin com a casa.
Vols saber quina serà la teva MISSIÓ?
El departament d'administració i finances s'ocupa de la gestió de les operacions administratives i financeres del Grup Bon Preu.
Dins el departament d'Administració i Finances trobem quatre àrees que ofereixen el servei a tota la organització :
Per una banda hi ha el servei Mercantil, aquest equip s'encarrega de la comptabilitat general, fiscalitat i impostos, pressupostos, comptabilitat analítica, informes i auditories.
El Servei de facturació i pagaments s'ocupa de la gestió de factures rebudes i emeses i els processos de pagament.
El servei de tresoreria, s'ocupa dels cobraments, pagaments, optimització de la tresoreria, finançament i inversions.
I finalment el servei d'anàlisi i gestió s'ocupa de la gestió i optimització dels estocs, inventaris de botigues, i control intern.
Si tens inquietud en aquestes àrees i vols un projecte retador i motivador no ho dubtis, aquesta és la teva oportunitat!
Quins requisits i competències tècniques has de tenir?
Pensem en una persona que disposi d'estudis universitaris, especialment aquells relacionats amb l'administració i finances.
Requerim una bona capacitat d'anàlisis, de comunicació i d'anàlisi de dades, a més d'inquietuds per aprendre i créixer professionalment.
També valorarem positivament persones que tot i no disposar d'aquesta formació aportin experiència en l'àrea de comptabilitat.
Què t'aportem?
Horari flexible, per una millor conciliació familiar.
T'oferim un contracte indefinit des de l'inici, apostem per l'estabilitat.
Teletreball.
Oportunitats de desenvolupament i creixement professional.
8% de descompte en totes les compres de qualsevol establiment de Grup.
Accés descomptes corporatius (gimnàs, hotels, compres, entre d'altres).
Possibilitat d'assegurança mèdica a un preu reduït.
Encara no ho saps? Forbes reconeix Bonpreu i Esclat com una de les millors empreses de tot l'Estat per treballar.
Per tant, si t'has sentit identificat / da amb el nostre ADN o coneixes d'algú a qui li pugui encaixar aquesta vacant no ho pensis més i INSCRIU-TE, SEGUR QUE TU TAMBÉ ET VESTIRÀS D'ORGULL!
#J-18808-Ljbffr