Al Grup Bon Preu busquem talent!
T'agradaria formar part d'un projecte dins de l'àmbit d'administració i finances?
Tens formació o experiència en aquest àmbit i busques un nou repte professional?
T'estem buscant!
Continua llegint-nos, perquè a Bon Preu tindràs l'oportunitat de convertir-te en un / a expert / a en l'àrea!
Si!!
Si!!
Ho has llegit bé.
Tindràs un impacte directe en l'essència de la nostra empresa.
Volem explicar-te PERQUÈ BON PREU SERÀ LA TEVA MILLOR ELECCIÓ!
Ens mouen els Valors: Ho portem a l'ADN!
A Bon preu ens defineix la consciència d'equip, l'actitud positiva, el pragmatisme i l'eficiència, el desenvolupament professional, la voluntat de servei i l'honestedat i la confiança.
Deixa't emportar pel nostre tarannà i segur que trobes el teu lloc!
Apostem pel Talent: treballem perquè la nostra gent pugui desenvolupar-se internament i rebi la formació necessària per a adaptar-se al % en el seu lloc de treball.
Podràs especialitzar-te en una àrea de negoci!
Les Persones són el primer: Estaràs rodejat d'equips que t'acompanyaran en tot el procés.
El nostre principal objectiu és que els treballadors / es se sentin com a casa i puguin transmetre-ho als nostres clients, aquí ens Vestim d'Orgull.
Vols saber quina serà la teva MISSIÓ?
El departament d'administració i finances s'ocupa de la gestió de les operacions administratives i financeres del Grup Bon Preu.
Dins el departament d'Administració i Finances trobem quatre àrees que ofereixen el servei a tota la organització: El servei Mercantil, aquest equip s'encarrega de la comptabilitat general, fiscalitat i impostos, pressupostos, comptabilitat analítica, informes i auditories.
El Servei de facturació i pagaments s'ocupa de la gestió de factures rebudes i emeses i els processos de pagament.
El servei de tresoreria s'ocupa dels cobraments, pagaments, optimització de la tresoreria, finançament i inversions.
El servei d'anàlisi i gestió s'ocupa de la gestió i optimització dels estocs, inventaris de botigues, i control intern.
Si tens inquietud en aquestes àrees i vols un projecte retador i motivador no ho dubtis, aquesta és la teva oportunitat!
Quins requisits i competències tècniques has de tenir?
Pensem en una persona que disposi d'estudis universitaris, especialment aquells relacionats amb l'administració i finances.
Requerim una bona capacitat d'anàlisis, de comunicació i d'anàlisi de dades, a més d'inquietuds per aprendre i créixer professionalment.
També valorarem positivament persones que tot i no disposar d'aquesta formació aportin experiència en l'àrea de comptabilitat.
Què t'aportem?
Horari flexible i divendres jornada intensiva.
T'oferim un contracte indefinit des de l'inici, apostem per l'estabilitat.
Creiem en el talent intern, creix amb nosaltres!
Gaudiràs d'un 8% de descompte en totes les compres de qualsevol establiment del Grup.
Accés a la Web de Beneficis Corporatius (descomptes): Ex: hotels, restaurants, botigues de roba i gimnasos, entre d'altres.
2% bonificació en energia.
Disposes d'una assegurança mèdica a preus competitius.
Val de Nadal de € a la targeta client.
Incentiu salarial Bon Preu.
T'animem que ens coneguis una mica més!
Visita la nostra web Vestits d'Orgull, coneix el què i qui hi ha al darrere del Grup Bon Preu: Segueix-nos a Linkedin: Encara no ho saps?
Forbes reconeix Bonpreu i Esclat com una de les millors empreses de tot l'Estat per treballar.
Per tant, si t'has sentit identificat / da amb el nostre ADN o coneixes d'algú a qui li pugui encaixar aquesta vacant no ho pensis més i INSCRIU-TE, SEGUR QUE TU TAMBÉ ET VESTIRÀS D'ORGULL!
#J-18808-Ljbffr