A Criteria Recursos Humans som especialistes a aportar solucions per a potenciar el capital humà de les nostres empreses client, entenent les seves necessitats i ajudant-les a treure el màxim potencial a les seves capacitats.
Som un grup de professionals compromesos i compromeses, que treballem cada dia amb il-lusió.
Fem nostres els objectius de les nostres empreses client i ens esforcem amb entusiasme per a aconseguir-los, t'uneixes al nostre equip?
Seleccionem a un/a Tècnic/a Comercial B2B per a una empresa que pertany a una important multinacional francesa.
- La missió principal serà la venda mitjançant trucades telefòniques i la captació de nous clients.
- Realització de campanyes de màrqueting.
- Acompanyament dels clients i gestió d'incidències eventuals, mitjançant trucades telefòniques i correus electrònics.
- Seguiment i gestió de la informació relativa als clients.
- Gestió de la base de dades.
- Maneig d'eines ofimàtiques (Excel, Word i CRM Salesforce).
- Experiència 2 anys.
- Experiència prèvia de 2 anys en call center.
- Coneixements dels processos i eines de call center.
- Coneixements tècnics d'eines ofimàtiques i CRM.
- Bones habilitats comunicatives i capacitat de negociació.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - comerç i màrqueting
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: - Rigor, metodologia, actitud proactiva i capacitat organitzativa.
- Flexibilitat i bona adaptació davant el canvi.
- Consecució dels objectius establerts segons clients captats.
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1500
- Altres beneficis: - Formar part d'una companyia en ple creixement.
- Contractació indefinida.
- Incorporació immediata (inicis de març).
- Jornada completa.
- Horari: de dilluns a divendres de 8.30 a 18h i els divendres de 9-16h.
- Modalitat presencial.
- Salari: 18.000€ bruts/anuals + incentius (sense límit)