Gestionar, organitzar i realitzar tasques administratives de suport i recolzament al departament administratiu, d'acord als procediments interns.Responsabilitats:Comptabilitat (Registre comptable de Factures i Préstecs).Subvencions.Amortitzacions.Periodificacions.Aportacions de capital.Caixes d'efectiu.Assegurances.Conciliacions bancàries.Revisió de la informació comptable.Suport a la preparació d'informes.Suport als procediments d'auditoria (interna i externa).Processos de tancament i apertura d'exercici.Facturació de clients.Fiscalitat: Suport per a la preparació de declaracions fiscals trimestrals i anuals.Gestió documental i d'arxiu, en suport convencional i digital.Requisits:Experiència mínima de 2 anys.
Es valora positivament experiència al tercer sector i cooperatives.Títol FP de Grau Superior en Administració.Competències / coneixements:Marc normatiu.Coneixement de sistemes de gestió.Informàtica, incloent programes de comptabilitat Sage 200 i Microsoft Office (especialment nivell avançat d'Excel).Nocions de sistemes operatius i xarxes locals.Habilitats:Capacitat d'organització i planificació.Capacitat de comunicació.Gestió documental i d'informació.Actituds:Responsabilitat i proactivitat.Flexibilitat i disposició al canvi.Discreció i confidencialitat.Treball en equip.Tarannà positiu.Condicions laborals:Contracte laboral indiferent.Jornada completa.Salari mensual brut: 1859€.Altres dades d'interès:Incorporació immediata.Contractació per substitució amb possibilitats de continuïtat.Possibilitats de teletreball.Sou: 22.000€ bruts a l'any.Altres beneficis: Espais de cures destinats a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores.
Aprenentatge continuat, plans de carrera i promoció interna.
Ambient de treball col·laboratiu, cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable.
#J-18808-Ljbffr