Gestionar, organitzar i realitzar tasques administratives de suport i recolzament al departament administratiu, d'acord als procediments interns.
Responsabilitats: Comptabilitat (Registre comptable de Factures i Préstecs).
Subvencions.
Amortitzacions.
Periodificacions.
Aportacions de capital.
Caixes d'efectiu.
Assegurances.
Conciliacions bancàries.
Revisió de la informació comptable.
Suport a la preparació d'informes.
Suport als procediments d'auditoria (interna i externa).
Processos de tancament i apertura d'exercici.
Facturació de clients.
Fiscalitat: Suport per a la preparació de declaracions fiscals trimestrals i anuals.
Gestió documental i d'arxiu, en suport convencional i digital.
Requisits: Experiència mínima de 2 anys. Es valora positivament experiència al tercer sector i cooperatives.
Títol FP de Grau Superior en Administració.
Competències / coneixements:
Marc normatiu.
Coneixement de sistemes de gestió.
Informàtica, incloent programes de comptabilitat Sage 200 i Microsoft Office (especialment nivell avançat d'Excel).
Nocions de sistemes operatius i xarxes locals.
Habilitats:
Capacitat d'organització i planificació.
Capacitat de comunicació.
Gestió documental i d'informació.
Actituds:
Responsabilitat i proactivitat.
Flexibilitat i disposició al canvi.
Discreció i confidencialitat.
Treball en equip.
Tarannà positiu.
Condicions laborals: Contracte laboral indiferent.
Jornada completa.
Salari mensual brut: 1859€.
Altres dades d'interès:
Incorporació immediata.
Contractació per substitució amb possibilitats de continuïtat.
Possibilitats de teletreball.
Sou: 22.000€ bruts a l'any.
Altres beneficis: Espais de cures destinats a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores. Aprenentatge continuat, plans de carrera i promoció interna. Ambient de treball col·laboratiu, cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable.
#J-18808-Ljbffr