Tècnic/A Administratiu/Va Laboral

Detalles de la oferta

Tècnic/a Administratiu/va Laboral per les oficines de Girona

Les **funcions principals** seran:
Coordinar i tramitar els processos relacionats amb la relació laboral del personal contractat per l'Entitat sota la supervisió
del Responsable de l'área laboral.
- Tramitar la contractació, supervisant el procés tècnic administratiu d'acord amb la normativa interna i legalitat vigent així com les baixes laborals i el procediment corresponent.
- Executar el procés tècnic administratiu relacionat amb el pagament de nòmina, seguretat social i IRPF garantint que aquests es desenvolupin d'acord amb les instruccions i criteris dictats per la persona responsable de l'área laboral o la direcció de rrhh.
- Introducció de dades de vacances, dies personals, baixes, absències, permisos, excedències i altres variables en compliment del conveni vigent en cada entitat.
- Comunicats i relacions amb mútua d'accidents de treball, OTG, TGSS.
- Compliment de la Llei de Protecció de dades en l'área d'administració de personal.
Altres tasques administratives diverses que li siguin encomanades per la direcció o responsable d'área.
- Assessorar i facilitar informació a tos els treballadors dins el seu àmbit d'actuació.
Cooperar amb els altres membres del departament i/o d'altres departaments per tal de garantir la continuïtat dels processos.
- Mantenir actualitzada la informació corresponent dins el seu àmbit d'actuació.
- Altres tasques pròpies de la seva área i categoria que li puguin ser encomanades per la persona responsable de laboral o la direcció de recursos humans.

**REQUISITS**:

- Es valora coneixements de contractació i nòmina i aplicació de convenis col-lectius així com el coneixement del sistema normatiu vigent, Estatut dels treballadors i procediment laboral.
- Es imprescindible el domini dels programes informàtics estàndards Word i Excel.
- Es valora el coneixement de programes informàtics específics de recursos humans, CSI, A3, Integrho o similars.
- Català i castellà escrit i parlat correctament.

**Formació**: Preferentment títol de Formació professional de grau superior o equivalent de la branca administrativa o experiència equivalent

Es requereix experiència en lloc de treball similar mínim d'un any.

**Aptituds competencials**
- Compromis amb l'organització
- Creativitat
- Planificació
- Qualitat en el treball
- Flexibilitat
- Responsabilitat
- Anàlisi i solució de problemes
- Aprenentatge tècnic i continu
- Comunicació verbal
- Escolta activa
- Treball en equip
- Treball sota pressió

**I què oferim?**

Contracte temporal de llarga durada 100% de la jornada de 37,5 hores setmanals.

Salari brut anual Tècnic/a Gris.

**19355.26**€/bruts anuals.

T'interessa? Inscriu-te! **T'estem esperant ;)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Oferta Privada: Trabajador/A Social

Descripción del anuncio Código Oferta: 01\2024\029044 Tipo de Oferta: EMPLEO. Dígito numérico aleatorio de desempate en la ordenación: 75648977. Carácter alf...


Burgos

Publicado a month ago

Consultor/A Rrhh

Únete a IMAN Temporing: ¡Sé Parte de Nuestro Equipo en Girona! Desde nuestra línea de negocio especializada en Recursos Humanos, IMAN Temporing, estamos aquí...


Desde Iman - Burgos

Publicado a month ago

Dutch Speaking Recruiter - 100% Remote

Dutch Speaking Recruiter - Work RemoteRole DescriptionWe are delighted to announce a new opportunity at Patrique Mercier Recruitment for an Entry-Level Dutch...


Desde Patrique Mercier Recruitment - Burgos

Publicado a month ago

Programa Jóven Talento Burgos - Jefe/A De Sector

.Con más de 35 almacenes en toda España, OBRAMAT es la empresa de referencia de distribución de Materiales en el mercado de la Reforma y Construcción integra...


Desde Obramat - Burgos

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-06T17:30:44.421Z