Tècnic/a Administratiu/va Laboral per les oficines de Girona
Les **funcions principals** seran:
Coordinar i tramitar els processos relacionats amb la relació laboral del personal contractat per l'Entitat sota la supervisió
del Responsable de l'área laboral.
- Tramitar la contractació, supervisant el procés tècnic administratiu d'acord amb la normativa interna i legalitat vigent així com les baixes laborals i el procediment corresponent.
- Executar el procés tècnic administratiu relacionat amb el pagament de nòmina, seguretat social i IRPF garantint que aquests es desenvolupin d'acord amb les instruccions i criteris dictats per la persona responsable de l'área laboral o la direcció de rrhh.
- Introducció de dades de vacances, dies personals, baixes, absències, permisos, excedències i altres variables en compliment del conveni vigent en cada entitat.
- Comunicats i relacions amb mútua d'accidents de treball, OTG, TGSS.
- Compliment de la Llei de Protecció de dades en l'área d'administració de personal.
Altres tasques administratives diverses que li siguin encomanades per la direcció o responsable d'área.
- Assessorar i facilitar informació a tos els treballadors dins el seu àmbit d'actuació.
Cooperar amb els altres membres del departament i/o d'altres departaments per tal de garantir la continuïtat dels processos.
- Mantenir actualitzada la informació corresponent dins el seu àmbit d'actuació.
- Altres tasques pròpies de la seva área i categoria que li puguin ser encomanades per la persona responsable de laboral o la direcció de recursos humans.
**REQUISITS**:
- Es valora coneixements de contractació i nòmina i aplicació de convenis col-lectius així com el coneixement del sistema normatiu vigent, Estatut dels treballadors i procediment laboral.
- Es imprescindible el domini dels programes informàtics estàndards Word i Excel.
- Es valora el coneixement de programes informàtics específics de recursos humans, CSI, A3, Integrho o similars.
- Català i castellà escrit i parlat correctament.
**Formació**: Preferentment títol de Formació professional de grau superior o equivalent de la branca administrativa o experiència equivalent
Es requereix experiència en lloc de treball similar mínim d'un any.
**Aptituds competencials**
- Compromis amb l'organització
- Creativitat
- Planificació
- Qualitat en el treball
- Flexibilitat
- Responsabilitat
- Anàlisi i solució de problemes
- Aprenentatge tècnic i continu
- Comunicació verbal
- Escolta activa
- Treball en equip
- Treball sota pressió
**I què oferim?**
Contracte temporal de llarga durada 100% de la jornada de 37,5 hores setmanals.
Salari brut anual Tècnic/a Gris.
**19355.26**€/bruts anuals.
T'interessa? Inscriu-te! **T'estem esperant ;)