Des de Marlex estem col-laborant amb amb una important empresa dedicada principalment als sectors industrial, agropecuari i sanitari que ofereix integració de solucions en les àrees d'instal-lacions, construcció, automatització, fabricació de maquinària a mesura, manteniment, mecànica i fusteria metàl-lica, que actualment té la necessitat d'incorporar a un/a Administratiu/va per a la zona de Tortosa.
**Quina seria la teva missió a l'empresa?**
En dependència de Gerencia, la persona seleccionada s'encarregarà de:
- Gestió de documents: Això implica la creació, organització i arxiu de documents relacionats amb projectes, clients, proveïdors, facturació, contractes, entre altres.
- Atenció al client i proveïdors: Encarregar-se de la comunicació amb clients i proveïdors, respondre consultes, processar comandes, coordinar lliuraments i resoldre problemes o reclamacions.
- Suport administratiu: Assistir en la gestió d'agendes, altres gestions administratives necessaris per al dia a dia de l'empresa.
- Gestió de compres i ventes: gestió i entrada d'albarans i factures de compres ventes.
- Comptabilitat bàsica: Fer tasques bàsiques de comptabilitat.
**Què s'ofereix?**
- Pertànyer a una empresa ben posicionada en el seu sector amb un important potencial de creixement.
- Estabilitat laboral, formació continua i creixement professional
- Horari de dilluns a divendres de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00 hores.
- Exercir un rol polivalent i dinàmic.
- Disposes de Formació i/o experiència en Administració o similars.
- Ets una persona dinàmica i proactiva, amb ganes d'aprendre i treballar.
- Tens habilitats comunicatives i capacitat d'organització.
- Comptes amb capacitat de treball en equip.
- Disposes de residencia a la zona de les Terres de l'ebre
- Es valorarà experiència prèvia en el sector.