A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l'habitatge per a totes les persones, fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d'empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d'acompanyament social, promocionant les capacitats i l'autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de tècnic/a administratiu/va en suport qualitat.FORMACIÓ:Formació específica en Administració, gestió de qualitat i processos, auditoria interna.
FUNCIONS I TASQUES:Suport al àrea de qualitat y digitalització en l'elaboració de documents, actes, informes i presentacions per les reunions del comitè de qualitat.Gestió de la documentació interna del òrgan de govern.Manteniment i actualització de la documentació de l'entitat referida al model de gestió de qualitat.Recopilació i preparació de les dades de satisfacció general dels grups d'interès que es supervisen des del òrgan de govern.Recopilació i preparació de dades per implementar el CRM a l'entitat i altres processos de digitalització.Gestió i seguiment amb la secretaria tècnica del calendari d'auditories internes de qualitat.Seguiment de les avaluacions internes de qualitat de les àrees de treball i processos claus de l'entitat conjuntament amb la secretaria tècnica.Suport organitzatiu i documental puntual a processos de treball claus de l'entitat.Altres tasques administratives pròpies del lloc de treball que li siguin assignades per Direcció i secretaria tècnica.CONDICIONSContracte de substitució per baixa IT.
Jornada complerta de 38.5 hores.
Horari de dilluns a divendres (2 dies horari compacte fins les 15) divendres fins a les 15.
Salari de 22.542,27 € bruts anuals.
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura.
#J-18808-Ljbffr