Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Empresa Para Lacar Muebles Del Dormitorio

Necesito un servicio de Lacar muebles con las siguientes características:Tipo de mobiliario para lacar o pintar Muebles del dormitorioNúmero de objetos o mob...


Desde Cronoshare.Com - Barcelona

Publicado 22 days ago

Técnico/A Contable Y Fiscal - Pkn841

Responsabilidades:Elaboración de los estados financieros del grupo.Elaboración de la contabilidad mensual.Elaboración y supervisión de las declaraciones fisc...


Desde Hihired Recruitment - Barcelona

Publicado 22 days ago

Tècnic Comptable | Ejq-306

Description: Per empresa ubicada a Manresa estem cercant un/a tècnic comptable que ha de realitzar les següents tasques:Control tresoreria, previsions de cob...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 22 days ago

Auditor Externo (Barcelona) | Q800

Desde Walters People estamos en busqueda de 3 perfiles AUDITORES EXTERNOS junior, middle y senior para incorporarse en una firma reconocida a nivel mundial. ...


Desde Walters People - Barcelona

Publicado 22 days ago

Tècnic/A Administratiu/Iva - Programa Orienta

Tècnic/A Administratiu/Iva - Programa Orienta
Empresa:

Fundació Intermedia


Detalles de la oferta

PRINCIPALS FUNCIONS DEL LLOC DE FEINA I TASQUES VINCULADES: - Arxivar, classificar i organitzar la documentació: Endreçar i classificar informàticament expedients i documentació, classificar, registrar i arxivar documents segons les tècniques apropiades i els paràmetres establerts, classificar, escanejar, distribuir i arxivar el correu electrònic i la correspondència rebuda, actualitzar l'agenda digital (entrevistes, reunions, esdeveniments corporatius, etc.), rebre, transmetre i controlar les entrades i sortides d'informació per mitjans telemàtics - Elaboració i creació de documentació: Elaborar fitxers informàtics relacionals que permetin el seu enllaç, consulta i recerca, seleccionar i desenvolupar sistemes d'arxiu manuals i automatitzats d'acord amb els procediments establerts, optimitzant l'ús dels recursos en funció de les necessitats d'informació, gestionar la informació en bases de dades informatitzades, tramitar i realitzar la gestió administrativa en la presentació de documents en diferents organismes i administracions públiques en els termes i formes requerides - Gestionar les demandes d'informació: Atendre el telèfon, donant resposta a qüestions informatives, incidències i/o reclamacions de clients, proveïdors, etc. Estem buscant persones amb experiència i/o competències per ocupar un lloc de treball orientat a les persones, amb autonomia en el desenvolupament de la seva feina, organitzades, responsables, compromeses amb el projecte, resolutives i amb iniciativa, orientades al treball en equip, acostumades al treball per objectius i planificació estratègica.
- Experiència 1 anys. Tasques descriptes a l'oferta.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- CFGS Administració i Finances
- Contracte laboral temporal (11 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1500' fins a '1800'


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Tècnic/A Administratiu/Iva - Programa Orienta
Empresa:

Fundació Intermedia


Built at: 2024-09-30T14:05:13.587Z