T'apassionen les relacions laborals i el món dels RRHH?
Et consideres una persona rigorosa i orientada al servei al client?
A Marlex t'estem buscant!
Quina serà la teva missió dins la companyia?
En dependència de Direcció d'Oficina, la persona seleccionada s'encarregarà de:
- Realitzar el procés global de contractació dels treballadors/es dins la línia de negoci del Treball Temporal, amb una metodologia operativa i eficient.
- Gestionar els moviments d'afiliació d'alta i baixa a la Seguretat Social dels treballadors/es.
- Calcular les nòmines dels treballadors/es i els imports de facturació mensual.
- Coordinar la realització dels cursos prevenció de riscos laborals així com la gestió de baixes mèdiques.
- Supervisar els fitxatges d'hores dels treballadors/es i els marges generats per la oficina.
A la persona seleccionada se li ofereix:
- Oportunitat de formar part d'un equip jove i enèrgic, en una zona amb gran potencial i volum en el sector dels RRHH.
- Formació inicial i continuada.
- Estabilitat laboral en una empresa amb més de 25 anys de trajectòria, 180 professionals i líder a Catalunya en el sector dels RRHH.
- Retribució fixe més variable mensual per objectius.
- Jornada de Dilluns a Divendres de 9:00 a 18:00 h i un divendres a la tarda lliure cada dues setmanes!
- Tenir formació acadèmica relacionada amb l'Administració.
- T'apassionen els RRHH i tens moltes ganes d'aprendre i desenvolupar-te professionalment en aquest àmbit.
- Et consideres una persona organitzada i meticulosa.
- Ets capaç de treballar sota pressió, no t'espanten els reptes!
- T'agrada la gestió d'incidències i ets un/a professional resolutiu/va.
- Disposes d'algun tipus d'experiència relacionada amb la gestió laboral-administrativa.
- Resideixes a Tarragona o rodalies.