Nuestro Grupo, hoy en día, es marca de referencia en Barcelona para quienes buscan vivienda, un espacio de trabajo, soluciones de aparcamiento y movilidad, propuestas de ocio o alojarse temporalmente en el centro de la ciudad.
Desde nuestros inicios en 1949, y gracias a la profesionalidad, humanidad e innovación, ofrecemos servicios de la más alta calidad, fomentamos la sostenibilidad y un entorno saludable y agradable en todas nuestras líneas de negocio.
Creamos espacios pensados y proyectados para contribuir al bienestar de las personas y satisfacer sus necesidades actuales y futuras.
Contribuimos a mejorar su entorno del modo que mejor nos representa: ayudando a construir Barcelona, a mejorar su movilidad urbana y a preservar su patrimonio histórico rehabilitando sus edificios emblemáticos, haciéndola más eficiente medioambientalmente y más sostenible.
Des de fa més de 70 anys, a Núñez i Navarro creem espais pensats i projectats per contribuir en el benestar de les persones i satisfer les seves necessitats actuals i futures.
El nostre Grup és, a dia d'avui, marca de referència a Barcelona pels qui busquen habitatge, un espai de treball, solucions d'aparcament i mobilitat, propostes d'oci o allotjar-se temporalment al centre de la ciutat.
Contribuïm a millorar el seu entorn de la manera que millor ens representa: ajudant a construir Barcelona.
Recuperant els seus edificis emblemàtics, rehabilitant-la, fent-la més eficient mediambientalment i més sostenible.
A Núñez i Navarro estem ampliant l'equip d'Administració de RRHH, on la missió principal del lloc de feina és executar de forma autònoma els processos de contractació i nòmina de la plantilla de la divisió hotelera del grup.
Funcions: Tramitació de Sistema Red / OTG - contractació, modificacions i altes d'Empreses / Centres de Treball.
Realització de contractes de treball.
Entrega de documentació laboral a les persones treballadores.
Finalitzacions de contracte, liquidacions i certificats: documentació per atur, estaments oficials, mútues i treballadors/es.
Solució d'incidències, altes, baixes i realització de tots els càlculs de nòmina.
Elaboració pagament d'hisenda (IRPF) - models 110-190.
Notificacions de finalitzacions, conversions i pròrrogues de contractes.
Gestió d'incidències del portal de l'empleat.
Control de presència.
Gestió de FUNDAE.
Retribució flexible.
Suport en processos de RRLL: Règim sancionador, aplicació normativa de conveni.
Requisits: Formació: Grau en RRLL.
Experiència: 3-5 anys d'experiència en Administració de RRHH.
Idiomes: Català i castellà.
Ofimàtica: A3 Equipo i Paquet Office.
Coneixements tècnics: Nòmines, contractació, liquidacions i seguretat social.
Beneficis: Ubicació: Barcelona centre.
Horari: Flexibilitat horària.
Beneficis socials: Pla de pensions (Sector construcció), descomptes en serveis de l'empresa i retribució flexible.
Contracte indefinit a temps complet.
Si vols formar part del nostre equip, apunta't a aquesta oferta!