Gestionar les necessitats dels assistents/usuaris.
Fitxa trimestral de valoració interna d'AFD (necessitats, inquietuds, propostes/suggeriments, activitats cursades, resolució dubtes, millores) Escolta activa a les propostes dels clients Plantilles d'assistència Fitxa de compliment d'objectius a final de temporada Tracte personalitzat (conèixer els noms dels assistents).
Sessions activitats terrestres.
Fer programació oberta i anual (material, objectius i estructures de les sessions) Planificació de les sessions i material a fer servir Gestió de la Fitxa inventari semestral i fitxa de material.
Motivar i corregir als usuaris que assisteixen a les sessions.
Mostrar una actitud positiva en totes les sessions, interès en els assistents i valorar-los, per tal de mantenir una bona fidelització.
Realitzar classes variades i dinamitzadores per fidelitzar al client Fer formacions entre companys/es, internes i/o externes Fer ús de la biblioteca de l'empresa Contacte usuaris/assistents.
Control i ús del software.
(trainingym / virtuagym ) Protocol d'assistències Mostrar interès i de les seves necessitats als usuaris Adaptar l'estil de comunicació tenint en compte l'usuari (edat, sexe, idioma).
Assegurar el compliment de les normes per part dels usuaris Gestionar els possibles conflictes i suggeriments dels usuaris.
Comunicació (mail, APP) amb els usuaris en diferents moments, planificats en el FUNNEL (fidelització) Informar als usuaris dels serveis disponibles.
Beneficis de les classes Comunicar i informar dels canvis als clients Fer publicitat dels esdeveniments mitjançant: cartellera, difusió ràdio i/oTV, tríptics, díptics, fulletons, circulars internes.
Realitzar masterclass gratuïtes per implantar noves activitats - Gravació de vídeos i realització de fotos per la comunicació i la promoció del servei.
Complir protocol de manteniment de les sales i material.
Responsabilitzar-se del material de cada sessió, del seu mal estat, notificar incidències, falta de material i l'ordre de la sala tant a l'inici com al final.
Fer ús de la fitxa de desperfectes Cobertura total de l'horari d'obertura.
JORNADA: 25H/SETMANALS
- Experiència 1 anys.
Experiència en un centre esportiu havent executat activitats dirigides
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- títol fp de grau superior - activitats físiques i esportives
- Disponibilitat de vehicle
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (25 hores - jornada setmanal)