[Tcz-75] - Agente De Atención Al Cliente Trilingüe

Detalles de la oferta

Funciones: Recepción de llamadas para el trámite de reserva de vuelos o gestionar modificaciones o incidencias.
Venta cruzada de billetes de vuelo.
Requisitos: Trilingüe (C1) en español, inglés e italiano.
Tipo de contrato: Indefinido Jornada y Remuneración: Turno de tarde de lunes a domingo, con los descansos según convenio call center.
Jornada de 35 horas semanales: 16.093,26€ /año Jornada de 35 horas semanales (a los tres meses): 17.385,31€ /año Jornada de 39 horas semanales: 17.932,50€/ año Jornada de 39 horas semanales (a los tres meses): 19.372,21€/ año Horarios: 35h en turno de tarde de 15h a 22h 35h en turno de mañana de 10h a 17h 39h en turno de tarde de 14h a 22h 39h en turno de mañana de 9h a 17h Formación: 12 días a cargo de la empresa.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Fz-230 - Customer Representative

.Experience the power of a game-changing career! Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - Barcelona

Publicado 16 days ago

Customer Support Agent With Danish/English -

DescriptionBOSCH is waiting for you! Are you passionate about customer service? Do you speak fluent English and native-level Danish? Then this is the perfect...


Adecco - Barcelona

Publicado 16 days ago

French Customer Care And Sales Specialist

DescriptionTeleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact center business process outsourcing. Our company employs aroun...


Teleperformance Spain - Barcelona

Publicado 16 days ago

Customer Success Associate

.The fashion industry is responsible for 5-10% of global greenhouse gas emissions (GHG). More and more companies are using Carbon Management Platforms to mea...


Accs - Ares Customer Care Solutions Gmbh - Barcelona

Publicado 16 days ago

Built at: 2024-11-13T08:47:49.421Z