Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa líder en el sector de la fabricació de maquinària i línies automàtiques per l'encaixat, paletitzat i manipulació, ubicada a la comarca de la Garrotxa. L'empresa dissenya, desenvolupa i produeix solucions personalitzades i projectes preconfigurats a escala nacional i internacional i actualment està en cerca d'un/a ADMINISTRATIU/VA DE COSTOS.
¿Quina seria la teva missió a l'empresa? En dependència de la direcció de planificació, la persona seleccionada s'encarregarà de les següents funcions:
Realitzar els processos administratius pressupostaris i control de despesa, així com el seguiment del procés productiu.Comprovar i validar les ofertes comercials.Presentar reports i informes i fer la previsió dels indicadors globals.Fer el càlcul dels costos de fabricació i el seguiment d'aquests.Gestionar els recursos de producció i vetllar per un control efectiu d'aquests.Coordinar-se amb els diversos departaments de l'empresa (comercial, taller, oficina tècnica) per tenir un control dels costos dels projectes. Al perfil seleccionat se li ofereix: Contracte estable i projecte de continuïtat.Treballar en un bon ambient laboral i integració a un equip compromès.Formació continuada per part de l'empresa.Oportunitat de desenvolupar un rol amb possibilitats de creixement personal i professional.Pla de carrera salarial i horari de dilluns a divendres. Requisits: Grau en Direcció i Administració d'Empreses, Ciències empresarials o similar.Nivell avançat d'anglès equivalent a un B2 (First).Experiència prèvia en un lloc similar, fent tasques de comptabilitat, analítiques o de control de costos.Capacitat de treball en equip i de manera autònoma, sota pressió, organització i iniciativa.Disponibilitat per treballar a la zona de la Garrotxa.
#J-18808-Ljbffr