Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Agente Service Desk Con Finlandés (Tenerife Y Gran Canaria)

Seleccionamos perfiles de agente Service Desk con FINLANDÉS para incorporación inmediata. Tareas: -Ofrecer soporte técnico/a y soluciones IT a usuarios/as q...


Desde Climate Co2 Technologies - Las Palmas

Publicado 25 days ago

Agente Service Desk Con Alemán O Francés O

Seleccionamos varios perfiles de agente Service Desk con Alemán o Francés o Holandés para incorporación inmediata en nuestra oficina de Las Palmas de G.C. *...


Desde Climateco2 Technologies - Las Palmas

Publicado a month ago

Auxiliar Informático/A Sat

Código 257-023 Descripción Vacantes 1 **Requisitos**: - Formación en Sistemas Microinformáticos y redes, Desarrollo de Aplicaciones Multiplataforma, De...


Desde Femepa - Las Palmas

Publicado a month ago

Frigorista De Instalaciones Térmicas

Código 293-023 Descripción Empresa de climatización y frio industrial solicita FRIGORISTA DE INSTALACIONES TÉRMICAS para trabajar en FUERTEVENTURA. Vacan...


Desde Femepa - Las Palmas

Publicado a month ago

Support Analyst First Line (German-English)

Support Analyst First Line (German-English)
Empresa:

Crit Interim España Ett


Detalles de la oferta

Responsibilities

• Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities.

• Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints.

• Analyze customer problems and formulate plans of resolution.

• Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly.

• Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk.

• Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, procedures, and customer service enhancements

• Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values.

• Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group.

• Mandatory languages: German and English

• Basic PC Skills

Good communication skills

Availability to work in shifts: 7x24 (40 hours per week - 5 days per week)

Advanced experience in Organization Development: Service Orientation, Insight, Proactive Cooperation

Basic understanding of the principles, theories, and practices of group dynamics and/or team development

Basic Business Development:, Results Focused, Initiative

Customer-oriented

• Experience: No specific experience is required (initial training)
Nunca envíes tu información personal
(DNI, foto,...), datos bancarios ni realices ningún pago
para solicitar un empleo


Fuente: Trabajos.com.es

Requisitos

Support Analyst First Line (German-English)
Empresa:

Crit Interim España Ett


Built at: 2024-09-09T02:16:04.822Z