.IntressIntress es el Instituto de Trabajo Social y Servicios Sociales, una entidad sin ánimo de lucro para personas en riesgo de exclusión social.Formar parte de Intress significa pertenecer a una organización líder en el sector del bienestar social, comprometida con la mejora de la calidad de vida de las personas a las que atendemos.
Lo hacemos a través de centros, servicios y proyectos innovadores en el ámbito de la intervención social.Descripción de la oferta Intress cerca un/a Administratiu/va per cobrir una suplència al servei del Centre d'Acollida Infantil Llar Llevant i Garbí, ubicat a Tarragona.La persona seleccionada haurà de realitzar la gestió administrativa del servei segons les normes i procediments establerts, garantint el funcionament organitzat del mateix i de les persones que treballen ell.Quines tasques faràs?
Atenció telefònica, mail i presencial del centre.
Introducció de documentació a la base de dades.
Enviament i arxiu de documentació.
Gestió econòmica de gastos del centre.
Tramitació de l'ordre de contractació al departament de personal, per generar altes i baixes del personal.
Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin).
Arxiu de documentació.
Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats.
Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
Què oferim?
- Data d'incorporació: gener 2025- Tipus de contracte: interinatge- Jornada: 38h setmanals- Horari:- Dilluns de 08.00-16.00h i de dimarts a divendres de 08.00-15.30h- Retribució: 1.607,51€ bruts/mensuals (x14 pagues 22.505,14€ brut/anual).- Formaràs part d'una entitat involucrada en l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.Requisits Formació acadèmica requerida:- FP Grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.Experiència professional mínima:- Almenys 2 anys treballat com a administratiu-a en serveis similars.Coneixementos necessaris:- Bon domini d'aplicacions informàtiques i bases de dades.- Coneixement d'informàtica, de tècniques d'arxiu i d'atenció telefònica.- Nivell C de català.Altres aspectes valorats:- Bona capacitat ressolutiva.- Nivell alt d'autonomía.- Experiència en l'àmbit social.- S'ha de disposar del Certificat Negatiu de Delictes de Naturalessa Sexual