Intress Intress es el Instituto de Trabajo Social y Servicios Sociales, una entidad sin ánimo de lucro para personas en riesgo de exclusión social.
Formar parte de Intress significa pertenecer a una organización líder en el sector del bienestar social, comprometida con la mejora de la calidad de vida de las personas a las que atendemos.
Lo hacemos a través de centros, servicios y proyectos innovadores en el ámbito de la intervención social.
Descripción de la oferta Intress cerca un/a Administratiu/va per cobrir una suplència al servei del Centre d'Acollida Infantil Llar Llevant i Garbí, ubicat a Tarragona.
La persona seleccionada haurà de realitzar la gestió administrativa del servei segons les normes i procediments establerts, garantint el funcionament organitzat del mateix i de les persones que treballen ell.
Quines tasques faràs?
Atenció telefònica, mail i presencial del centre.
Introducció de documentació a la base de dades.
Enviament i arxiu de documentació.
Gestió econòmica de gastos del centre.
Tramitació de l'ordre de contractació al departament de personal, per generar altes i baixes del personal.
Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin).
Arxiu de documentació.
Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats.
Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
Què oferim?
- Data d'incorporació: gener 2025 - Tipus de contracte: interinatge - Jornada: 38h setmanals - Horari: - Dilluns de 08.00-16.00h i de dimarts a divendres de 08.00-15.30h - Retribució: 1.607,51€ bruts/mensuals (x14 pagues 22.505,14€ brut/anual).
- Formaràs part d'una entitat involucrada en l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
Requisits Formació acadèmica requerida: - FP Grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.
Experiència professional mínima: - Almenys 2 anys treballat com a administratiu-a en serveis similars.
Coneixementos necessaris: - Bon domini d'aplicacions informàtiques i bases de dades.
- Coneixement d'informàtica, de tècniques d'arxiu i d'atenció telefònica.
- Nivell C de català.
Altres aspectes valorats: - Bona capacitat ressolutiva.
- Nivell alt d'autonomía.
- Experiència en l'àmbit social.
- S'ha de disposar del Certificat Negatiu de Delictes de Naturalessa Sexual.
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
#J-18808-Ljbffr