ENTITAT El Centre Català de Solidaritat (CECAS) és una Fundació privada sense afany de lucre fundada l'any 1991, que es dedica a l'atenció de persones amb drogodependència, especialment aquelles que es troben en situació d'exclusió social, amb tractaments bio-psicosocials i re-educatius de les drogodependències considerant les patologies derivades.
DESCRIPCIÓ GENERAL La persona que ocupa la Coordinació de gestió econòmica depèn jeràrquicament de la Direcció General de CECAS i treballa estretament amb la Coordinació de gestió de persones i de subvencions.
A més, actualment, té a càrrec un equip de persones de comptabilitat, fiscalitat i manteniment.
FUNCIONS Gestionar la facturació, la comptabilitat i el pressupost de CECAS: Supervisant el departament de comptabilitat i vetllant per la integritat i precisió dels registres financers, garantint el compliment de la normativa comptable.
Impulsant la generació d'una comptabilitat analítica.
Liderant l'elaboració d'estats financers, incloent balanços, comptes de resultats i fluxos de caixa.
Coordinant l'auditoria financera, preparant els documents requerits i responent les preguntes de l'equip d'auditoria.
Vetllant per la correcta facturació dels serveis prestats.
Conformant les despeses de la Fundació.
Fent el seguiment i previsió de les necessitats de tresoreria.
Assegurant la conciliació continua dels comptes bancaris.
Supervisant la gestió de les caixes d'efectiu (despeses de persones usuàries).
Elaborant, conjuntament amb Direcció General i/o la Junta directiva, el pressupost anual de l'entitat.
Creant les eines necessàries per dur a terme el control pressupostari de forma acurada.
Assegurant l'arxiu de tota la documentació vinculada, ja sigui en format físic o informàtic.
Supervisar la fiscalitat i la salut financera de l'entitat: Garantint el compliment de la normativa fiscal.
Revisant les declaracions periòdiques més habituals de diferents impostos (IVA, retencions IRPF, resums anuals, model 347, etc.).
Responent requeriments de l'Agència Tributària o altres administracions fiscals.
Mantenint interlocució amb experts fiscals per a la resolució de dubtes en la matèria.
Identificar oportunitats d'optimització fiscal i finançament, i proposar estratègies per millorar la situació financera de l'organització.
Participar periòdicament, juntament amb Direcció General, en l'anàlisi de l'evolució econòmica i financera de l'entitat.
Assegurar el manteniment d'infraestructures: Liderant la resolució d'incidències que tinguin impacte en el funcionament habitual de l'organització (sinistres, talls de subministraments, etc.).
Vetllant pel bon manteniment dels edificis o locals on s'ubica CECAS, emprenent les mesures que siguin necessàries al respecte (neteja, pintura, petites reparacions, etc.).
Garantint que es compleixen les mesures de seguretat permanents i contingents.
Cercant i negociant amb proveïdors de serveis o subministraments, i supervisant-ne les feines realitzades.
Preveient les implicacions a nivell d'infraestructures de la prestació de nous serveis o projectes a CECAS, tot coordinant-se amb Direcció General i valorant l'impacte econòmic i els recursos necessaris.
Supervisant el servei ofert pels proveïdors de sistemes informàtics i valorant, amb Direcció General, la pertinència d'adquirir noves aplicacions.
Realitzar de manera centralitzada les compres i aprovisionament de productes, d'acord amb les necessitats dels diferents centres de CECAS: Cercant i negociant amb nous proveïdors.
Duent a terme la compra dels productes necessaris.
Fent el seguiment de les comandes de compra i comprovant que es compleixen els terminis de pagament i els preus pactats amb els diferents proveïdors habituals.
Resolent possibles incidències amb material, albarans i/o factures amb els proveïdors.
Tramitant les ordres de pagament segons els períodes establerts per l'empresa i negociats amb els proveïdors.
Gestionar l'Equip tècnic: Generant un clima de confiança i afavorint la cohesió i el treball en col·laboració.
Proposant una organització estructurada de treball i assegurant la comunicació de la informació clau per al bon funcionament de la Fundació.
Acompanyant l'equip, a cada membre individualment i en grup, en el seu procés de millora contínua.
Perfil/Requisitos - Formació: específica ajustada a perfil, preferentment CFGS d'Administració i Finances, Grau d'Administració i Direcció d'empreses o Economia.
- Experiència: mínim 2 anys en lloc similar, preferentment en el Tercer Sector.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: https://www.kitempleo.es/empleo/130695318/sjh-750-coordinador-gestio-economica-barcelona/?utm_source=html #J-18808-Ljbffr