Descripción de la oferta
Empresa catalana, referent en el sector tecnològic i en creixement exponencial a Catalunya, requereix incorporar un/a Service Manager, la principal missió del/la qual serà la de dirigir el Departament de Provisió de Serveis per tal de poder vetllar pel compliment dels seus objectius i funcions, així com establir procediments per poder agilizar el dia a dia de l'Equip.
En dependència de Direcció d'Operacions, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
Garantir la qualitat de servei i atenció al client durant el procés de provisió de servei: preinstal-lació, instal-lació i postinstal-lació.Vetllar per donar resposta ràpida i de qualitat, per tal que els Clients recomanin l'empresa.Detectar necessitats formatives de l'equip i sol-licitar formacions específiques per poder-ne millorar la gestió.Millorar l'eficiència dels procediments relacionats amb el servei.Portar a termes auditories setmanals de qualitat, juntament amb el Coordinador, per avaluar la gestió dels agents, veure les mancances i aplicar millores.Establir les directrius de serveis.Establir i liderar les reunions de seguiment del servei amb l'equip i les empreses instal-ladores col-laboradores.Compartir diàriament els informes de seguiment amb l'equip.Vetllar per l'acompliment dels KPI's i gestionar els quadres de comandament.Estudiar i assegurar el correcte dimensionament de l'equip propi i extern de l'área.Validar la facturació de les empreses instal-ladores i estudiar reduir costos.Donar feedback a la Direcció mitjançant reunions, informes diaris i mensuals.S'ofereix:
Incorporació immediata i estabilitat professional en empresa referent en el seu sector i en creixement exponencial.Excel-lent ambient en empresa amb escassa rotació laboral.Formació i opcions de desenvolupament professional.Remuneració d'acord amb els coneixements, experiència i valors aportats.Horari: flexibilitat d'entrada (de 8h a 9h) i de sortida (de 17h a 18h).Empresa amb instal-lacions recentment ampliades i remodelades i que inclouen tota mena de serveis (inclòs menjador i servei de càtering local diari d'excel-lent relació qualitat/preu).Es requereix:
Orientació a la gestió per projectes: capacitat de planificació de recursos i de gestió de riscos per garantir el compliment dels objectius.Capacitat de lideratge, empatia i comunicació assertiva.Forta orientació a objectius i a client.Coneixements avançats d'Excel.Estudios mínims
- Es valorarà positivament formació universitària en Enginyeria, ADE, Ciències Empresarials, o experiència professional equivalent.
Experiència mínima
- Es requereix experiència mínima de 3 anys realitzant tasques i funcions similars, preferiblement en empresa amb fort component tecnològic o de telecomunicacions, amb una provisió de serveis d'alt component tècnic.
- Es requereix experiència en gestió d'equips tècnics.
- Experiència en gestió de projectes: capacitat de planificació de recursos i de gestió de riscos per garantir el compliment dels objectius.
Idiomas mínims
- Català i castellà: avançats.
Requisitos valorables
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
#J-18808-Ljbffr