Service Desk Technician

Detalles de la oferta

Functions and Responsibilities: Management and resolution of incidents and requests transferred to level 1 on the IT services of the corporate catalogue by the owners of said IT services.Communication/updates on incidents to business by chat and/or email.Monitoring system performance.Knowing the corporate IT Services catalogue.Knowing and applying the incident and service request management processes defined in the company.Knowing in detail the escalation matrix to the company's support groups for precise escalation to level 2.Addressing any queries from users.Providing assistance to IT services related to the onsite microcomputing field in the office (User station, printing and videoconference rooms, inventory management, purchases/orders to suppliers).Staying up to date with updates and changes in the company.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Técnico de hardware/sistemas, presencial

Técnico de hardware/sistemas ¡Desde Teknoservice buscamos nuevo/a compañero/a! Somos una de las empresas líderes en el sector de la fabricación de Hardware ...


TEKNOSERVICE - Sevilla

Publicado 13 days ago

Técnico de hardware/sistemas, presencial

Técnico de hardware/sistemas ¡Desde Teknoservice buscamos nuevo/a compañero/a! Somos una de las empresas líderes en el sector de la fabricación de Hardware ...


TEKNOSERVICE - Sevilla

Publicado 13 days ago

Técnico de hardware/sistemas, presencial

Técnico de hardware/sistemas ¡Desde Teknoservice buscamos nuevo/a compañero/a! Somos una de las empresas líderes en el sector de la fabricación de Hardware ...


TEKNOSERVICE - Sevilla

Publicado 13 days ago

Desarrollador/a senior microservicios, 100% En remoto

Desarrollador/a senior microservicios Debido a la expansión de Alcorce Telecomunicaciones S.L. precisamos cubrir una posición de Desarrollador/a Senior de mi...


Alcorce Telecomunicaciones - Sevilla

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-12-27T11:53:25.547Z