Service Desk Technician

Detalles de la oferta

Functions and Responsibilities: Management and resolution of incidents and requests transferred to level 1 on the IT services of the corporate catalogue by the owners of said IT services.Communication/updates on incidents to business by chat and/or email.Monitoring system performance.Knowing the corporate IT Services catalogue.Knowing and applying the incident and service request management processes defined in the company.Knowing in detail the escalation matrix to the company's support groups for precise escalation to level 2.Addressing any queries from users.Providing assistance to IT services related to the onsite microcomputing field in the office (User station, printing and videoconference rooms, inventory management, purchases/orders to suppliers).Staying up to date with updates and changes in the company.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Grabador/A De Datos

**Descripción**: Desde FASTER, precisamos incorporar de manera inmediata para una empresa ubicada en Sevilla, GRABADORES/AS DE DATOS. **Funciones**: - Docu...


Faster - Sevilla

Publicado 11 days ago

Global Sap Key User (M/W/D)

Entdecken Sie HELM als besonderes Familienunternehmen und als attraktiven Arbeitgeber. Unser Ziel ist es, durch ständigen Austausch und Vernetzung im globale...


Helm Ag - Sevilla

Publicado 11 days ago

Técnico De Apoyo Al Desarrollo De Contenidos Digitales (15 H. Semanales)

Descripción del Puesto: Diseño y creación de contenidos digitales con finalidad informativa y formativa Tareas: · Generación y actualización de publicaciones...


Grupo Mas - Sevilla

Publicado 11 days ago

Ciberseguridad Y Seguridad Informática En Sevilla

Cronoshare es una plataforma online para profesionales que quieren encontrar nuevos clientes. Buscamos Ciberseguridad y seguridad informática en Sevilla y al...


Cronoshare.Com - Sevilla

Publicado 11 days ago

Built at: 2024-11-27T09:02:02.439Z