Empresa requereix Service Desk Analyst amb certificat de discapacitat (mínim 33%). S'ofereix contracte indefinit i sou de 1833€.
Responsabilitats: Prestar assistència als clients de l'empresa per telèfon, correu electrònic i tiquets en línia.Registrar amb precisió totes les trucades entrants al servei d'atenció al client.Assegurar-se que la informació es registra correctament.Garantir que els incidents s'assignen a l'equip de resolució correcte.Coordinar-se amb els equips pertinents per a garantir que les interrupcions del servei es comuniquen correctament a l'empresa o usuaris afectats.Proporcionar assistència remota bàsica i formació als usuaris finals quan sigui necessari.Planificar i prioritzar el treball per a garantir el compliment dels terminis i objectius.Desenvolupar i mantenir els coneixements i aptituds i estar al dia dels nous processos, procediments i novetats.Treballar de manera proactiva per a garantir la ràpida resolució dels problemes i satisfacció del client.Requisits: Experiència de 12 mesos en TI amb coneixements dels sistemes operatius, aplicacions i tecnologies més comuns.Coneixement d'Internet i dels conceptes tècnics necessaris per a la resolució de problemes.TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR.Anglès (parlat superior, escrit C1).Competències / coneixements: Anglès alt (parlat i escrit), titulació oficial en informàtica o equivalent, sòlida capacitat analítica, crítica i creativa per a la resolució de problemes, excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita i tracte telefònic, atenció al detall i capacitat per a seguir i memoritzar procediments, capacitat per a progressar amb supervisió mínima, capacitat per a treballar amb constància en un entorn dinàmic i d'alta pressió, treball en equip.Condicions: Contracte laboral indefinit.Jornada completa.Salari mensual brut: 1833€.
#J-18808-Ljbffr