Empresa requereix Service Desk Analyst. amb certificat de discapacitat (mínim 33%). S'ofereix contracte indefinit i sou 1833€.
Prestar assistència als clients de l'empresa per telèfon, correu electrònic i tiquets en línia -Registrar amb precisió totes les trucades entrants al servei d'atenció al client -Assegurar-se que la informació es registra correctament -Garantir que els incidents s'assignen a l'equip de resolució correcte -Coordinar-se amb els equips pertinents per a garantir que les interrupcions del servei es comuniquen correctament a l'empresa o usuaris afectats -Proporcionar assistència remota bàsica i formació als usuaris finals quan sigui necessari -Planificar i prioritzar el treball per a garantir el compliment dels terminis i objectius -Desenvolupar i mantenir els coneixements i aptituds i estar al dia dels nous processos, procediments i novetats -Treballar de manera proactiva per a garantir la ràpida resolució dels problemes i satisfacció del client
- Experiència 12 mesos. Experiència en TI amb coneixements dels sistemes operatius, aplicacions i tecnologies més comuns, coneixement d'Internet i dels conceptes tècnics necessaris per a la resolució de problemes.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- anglès (parlat superior, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Anglès alt (parlat i escrit), titulació oficial en informàtica o equivalent, sòlida capacitat analítica, crítica i creativa per a la resolució de problemes, excel-lents habilitats de comunicació verbal i escrita i tracte telefònic, atenció al detall i capacitat per a seguir i memoritzar procediments, capacitat per a progressar amb supervisió mínima, capacitat per a treballar amb constància en un entorn dinàmic i d'alta pressió, treball en equip.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1833