Servei De Postvenda D'Admissions

Servei De Postvenda D'Admissions
Empresa:

Lci Barcelona


Detalles de la oferta

LCI Education és una diversa comunitat d'aprenentatge amb 23 campus en 5 continents, i 2.000 professionals dedicats a l'educació de més de 20.000 estudiants anualment arreu del món. Un d'aquests campus és LCI Barcelona. A LCI Barcelona i reportant als coordinadors del departament d'admissions, la teva funció principal serà oferir un servei de postvenda als estudiants un cop hagin formalitzat la seva inscripció, fins que iniciïn el programa en què s'hagin registrat.Responsabilitats:Registrar i actualitzar la informació dels estudiants a la base de dades: programes d'estudis, assignatures, plans financers, etc.Gestionar amb rigor els expedients dels estudiants durant el procés d'admissió fins a la seva arribada al campus.Garantir, sota la supervisió del departament de verificació, la validesa i conformitat de la documentació aportada pels estudiants, amb especial atenció als programes oficials.Enviar als estudiants el document LOA (Letter of Acceptance) i les cartes de visat en el cas d'estudiants internacionals, així com altres documents que puguin requerir, prèvia consulta amb el coordinador d'admissions.Organitzar reunions grupals (online) abans de l'inici del curs per resoldre qüestions d'interès i fomentar la comunitat entre els grups d'estudiants.Control de l'estoc de material promocional i suport en esdeveniments (trucades de confirmació, preparació de marxandatge, gestió d'espais, etc.).Requisits:Experiència 1 anys. Experiència en atenció al client. Bon domini del paquet Microsoft Office. Es valorarà experiència en gestió administrativa en el sector educatiu.Disponibilitat per participar en esdeveniments especials (jornades de portes obertes, graduacions, benvinguda de nous alumnes, etc.).TÍTOL FP DE GRAU SUPERIORcatalà (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge)anglès (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)espanyol (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge)Competències / coneixements: Alta capacitat d'organització, autonomia i habilitat per resoldre problemes o incidències, bones aptituds comunicatives, fiabilitat i discreció, especialment pel tractament d'informació confidencial, flexibilitat i capacitat d'adaptació a entorns dinàmics.Condicions laborals:Contracte laboral indefinitJornada completaAltres dades d'interès: Contracte indefinit a jornada completa. Un dia de teletreball a la setmana. Ticket restaurant. Programa de formació contínua. Descomptes en formació interna per a empleats i familiars.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Servei De Postvenda D'Admissions
Empresa:

Lci Barcelona


Escalation Specialist, Maintenance Operation Centre (Eu Amoc) - O980

This job is with Amazon, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community. Please do not contact...


Desde Mygwork - Barcelona

Publicado 18 days ago

Gestor Académico

Tener un contacto directo con el equipo de contenido y el equipo comercial para mejorar constantemente nuestros procesos. Serás una pieza clave en el equipo....


Desde Ucademy - Barcelona

Publicado 18 days ago

Director De Sala Ta187

Buscamos un Director para el Restaurante Brisa del Grupo Esencia en Barcelona, Palau de Mar. Necesitamos un profesional con experiencia y buena actitud con e...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 18 days ago

Gestor/A De Proyectos It |

**¿Quiénes somos? **En ZITRO somos referentes en la industria del juego a nível mundial. Desde su creación en 2007 no hemos parado de crecer y expandirnos po...


Desde Importante Grupo - Barcelona

Publicado 18 days ago

Built at: 2024-10-06T10:38:15.603Z