Com a secretariat de direcció la teva **missió **serà facilitar, organitzar, gestionar, elaborar i transmetre la informació procedent o amb destinació a l'Equip de Direcció General i Gerències, amb llengua pròpia o estrangera i respectant en tot moment la confidencialitat de les dades.
**Les teves responsabilitats principals seran**:
- Gestió de l'agenda de DG, de l'agenda compartida de l'equip d'EDE i suport a en laconcertació de reunions per a l'equip de gerència.
- Organitzar l'ordre del dia, l'acta i l'estat de desenvolupament dels acords d'EDE.
- Seguiment de les oportunitats de millora i la seva resolució, dels informes d'avaluació del sistema i dels resultats de les auditories de qualitat tant internes com externes i a l'avaluació de l'acompliment dels professionals que depenen directament de DG.
- Seguiment del pla de manteniment, millores i evolucions dels equipaments.
- Seguiment de la innovació i els nous projectes.
- Gestió de la base de dades de contactes.
- Suport en la redacció, implantació i avaluació de les línies estratègiques, del pla estratègic, del pla anual i dels nous projectes.
- Gestió de l'agenda d'activitats vers les entitats i serveis de la pròpia organització o participades, càrrecs públics, entitats de primer, segon i tercer nívell, empreses,
professionals i altres persones.
- Coordinació, suport i seguiment a la redacció de propostes d'innovació i nous projectes.
- Participació a les reunions d'impacte i seguiment dels acords.
- Gestió de les sales de reunions i gestió dels recursos necessaris per a cada activitat a desenvolupar.
- Participació en les activitats externes que DG requereixi la seva assistència.
- Col-laboració amb les accions de protocol i relacions institucionals.
- Suport al desenvolupament de les activitats de l'equip d'estratègies de direcció.
- Responsable de Garrotxa i recepció.
- Coordinar la comissió d'itineraris d'inclusió.
- Desenvolupar el sistema de participació en la governança, coordinat amb la comissió de participació.
- Dirigir equip de treball de recepció.
- Gestionar espais de treball de les oficines del carrer Garrotxa.
- Altres funcions pròpies del lloc de treball.
**Per aquesta posició necessitem que comptis amb**:
- Titulació de llicenciatura/diplomatura/grau, o CFGS d'Administració.
- Experiència mínima de dos anys en funcions similars i un coneixement prèvi de
l'organització mínim de quatre anys.
- Domini del català parlat i escrit. Mínim nívell C. Valorable el domini d'altres llengües.
- Domini dels paquets informàtics estàndards (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
- Domini d'eines de comunicació digitals i aplicacions en xarxa de treball compartit.
- Habilitats per planificar i establir prioritats.
- Capacitat per analitzar, solucionar problemes i actuar amb responsabilitat.
- Bona capacitat de comunicar i gestionar relacions interpersonals.
- Capacitat per mantenir la confidencialitat (discreció i prudència)
**T'oferim**:
- Contracte indefinit a 100% de la jornada (37,5 hores setmanals)
- Horari de treball intensiu de matins + 1 tarda a la setmana.
- Conveni Pacte Laboral FPE categoria color verd.
- Lloc de treball presencial a oficines c/ Garrotxa-Girona. Possibilitat de 1 o 2 dies de teletreball.