Secretaria De Direcció (Contracte De Substitució)

Detalles de la oferta

A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l'habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d'empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d'acompanyament social, promocionant les capacitats i l'autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir una baixa mèdica de tècnic/a especialitzats en secretaria de direcció. FORMACIÓ: -Graduat/da / CFG Superior Administratiu/va i/o secretaria de direcció.
FUNCIONS I TASQUES:
Relacions Externes i Gestió de Contactes:Elaboració de la base de dades de contactes (proveïdors, clients) amb el suport de la direcció i el departament de comunicació.Atenció i programació de visites institucionals i reunions amb l'equip de direcció.Coordinació de les agendes i reunions de l'equip directiu.Gestió d'espais per a reunions internes i activitats generals de l'entitat.Recollida i canalització de les comunicacions de l'entitat amb interlocutors externs.Supervisió de l'equip de recepció i manteniment de les infraestructures.Suport a la Direcció:Preparació de plantilles i registres econòmics (pressupostos, matrícules, resums) per a la direcció.Suport en l'elaboració de documents, actes, informes i presentacions per a les reunions de la Junta i l'Assemblea.Registre de l'entitat en organismes oficials com Utilitat Pública, RELI, RESES, etc.Gestió de Subvencions i Licitacions:Seguiment dels calendaris de convocatòries de subvencions i licitacions.Preparació i tramitació de formularis electrònics per a sol·licituds de subvencions i expedients de licitació.Coordinació de la documentació amb els departaments tècnics i la direcció, segons les bases de les subvencions i plecs de licitació.Seguiment de les fases de sol·licitud i resposta a requeriments administratius.Preparació de la documentació per a la contractació en licitacions.Tasques Administratives:Registre i seguiment del disseny i aprovació de projectes, planificació i adjudicació de recursos.Altres tasques administratives assignades per la direcció.CONDICIONS: Contracte: Substitució Baixa IT.
Jornada: completa (38,5 h/s).
Horari de dos dies intensius de 8 a 18 h i tres dies de 8 a 14.45 h.
Salari: 24677.8€ anuals bruts.
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Auxiliar Administrativo/A - Contable

¿Tienes formación finalizada de CFGS en Administración, Contabilidad o similar? ¿Te gustaría una posición estable en una gran empresa del sector vinícola? Si...


Adecco - Barcelona

Publicado a month ago

Responsable Administración

Descripción Empresa líder en el sector de la piscina y en crecimiento, está buscando un/a Responsable de Administración con sólida experiencia para unirse al...


Pimec Jobs - Barcelona

Publicado 13 days ago

Administrativo/A De Facturación Con Inglés

¿Tienes experiencia en Facturación? ¿Posees un nivel alto de Inglés?¿Te gustaría poder entrar en uno de los bufetes más importantes a nivel nacional para dar...


Adecco - Barcelona

Publicado 13 days ago

Administrativo/A Contable Cuentas A Pagar

Te estamos buscando como: Administrativo/a Contable Cuentas a Pagar Ubicación Barcelona Tipo de contrato Indefinido Incorporación Inmediata En Laboratorio Bo...


Grupo Boniquet Sl - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-28T14:42:27.962Z