Funcions i requisits de la vacant Secretari/ària administratiu/va d'oficina Descripció
Es requereix incorporar a un/a Secretari/a- Administratiu/a d'oficina situada a Amposta.
Funcions Gestions administratives (manteniment de base de dades, arxiu, control del material, caixa, gestió del correu electrònic, gestió de sales, organització de reunions).Atendre trucades telefòniques.Suport en l'organització d'esdeveniments i reunions en l'oficina (llistes d'assistència, documentació, gestió de les invitacions).Gestió d'Agendes, convocatòries de reunions.Suport administratiu a diferents departaments (preparació de documentació, gestió de base de dades, suport en l'organització de cursos de formació).Coordinació amb el departament de comunicació per a la gestió i difusió de notícies d'actualitat.Coordinació amb els proveïdors que proporcionen serveis a les oficines.Concertació de visites comercials. Requisits Idiomes: Català; nivell negociació en comprensió i expressió oral i escrita. Castellà; nivell negociació en comprensió i expressió oral i escrita. Anglès: nivell bàsic en comprensió i expressió oral i escrita.Experiència de 2 anys en funcions similars.Formació: Cicle Formatiu de Grau Superior en Secretariat o Administració. Condicions que ofereix l'empresa Horari: Flexible de 9:00 h a 13:00 h o de 9:30 a 13:30 h.Perspectiva de la feina: indefinida.Previsió d'incorporació: 15 dies.Tipus de contracte: Indefinit. Estudis
És valorable:
- FP II amb titulació Administratiu i Comercial
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
Experiència laboral
És valorable:
- Jornada de 4h diàries. Flexible de 9:00 h a 13:00 h o de 9:30 a 13:30 h
- Contracte indefinit.
- Nivell d'experiència: Personal no qualificat
- Anys d'experiència: 1 any
Idiomes
Castellà: C1 - Funcional (Imprescindible)
Català: C1 - Funcional (Imprescindible)
#J-18808-Ljbffr