Funcions i requisits de la vacant Secretari/ària administratiu/va d'oficina Descripció Es requereix incorporar a un/a Secretari/a- Administratiu/a d'oficina situada a Amposta. Funcions Gestions administratives (manteniment de base de dades, arxiu, control del material, caixa, gestió del correu electrònic, gestió de sales, organització de reunions). Atendre trucades telefòniques. Suport en l'organització d'esdeveniments i reunions en l'oficina (llistes d'assistència, documentació, gestió de les invitacions). Gestió d'Agendes, convocatòries de reunions. Suport administratiu a diferents departaments (preparació de documentació, gestió de base de dades, suport en l'organització de cursos de formació). Coordinació amb el departament de comunicació per a la gestió i difusió de notícies d'actualitat. Coordinació amb els proveïdors que proporcionen serveis a les oficines. Concertació de visites comercials. Requisits Idiomes: Català; nivell negociació en comprensió i expressió oral i escrita. Castellà; nivell negociació en comprensió i expressió oral i escrita. Anglès: nivell bàsic en comprensió i expressió oral i escrita. Experiència de 2 anys en funcions similars. Formació: Cicle Formatiu de Grau Superior en Secretariat o Administració. Condicions que ofereix l'empresa Horari: Flexible de 9:00 h a 13:00 h o de 9:30 a 13:30 h. Perspectiva de la feina: indefinida. Previsió d'incorporació: 15 dies. Tipus de contracte: Indefinit. Estudis És valorable:- FP II amb titulació Administratiu i Comercial- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració Experiència laboral És valorable:- Jornada de 4h diàries. Flexible de 9:00 h a 13:00 h o de 9:30 a 13:30 h- Contracte indefinit.- Nivell d'experiència: Personal no qualificat- Anys d'experiència: 1 any Idiomes Castellà: C1 - Funcional (Imprescindible)Català: C1 - Funcional (Imprescindible) #J-18808-Ljbffr