Hospital Sant Joan de Déu L'Hospital Sant Joan de Déu Barcelona és un dels centres europeus més importants en les especialitats de Pediatria, Ginecologia i Obstetrícia.El centre es caracteritza per l'alta especialització i tecnologia, per ser una referència en assistència, docència i recerca.El nostre model assistencial compagina la ciència, els avanços tècnics i la humanització, des del respecte a la dignitat de la persona.Descripció de l'oferta EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:Seràs el Secretari/a del Servei assignat sent responsable de la part administrativa i contribuint al bon funcionament del mateix.LES RESPONSABILITATS: Donar suport a l'organització interna del servei assistencial en aspectes relacionats amb l'assistència i la gestió del servei.Gestió i planificació de les agendes dels professionals del servei (reunions, actes reunions de Servei, sales, links).Recepció diària i lliurament d'inter-consultes.Gestió de sol·licituds (SIFCO): Sol·licitar-lo si cal a les CCAA en cas que pacients d'altres comunitats autònomes no tinguin l'ordre d'assistència.Gestió amb sistema Bold.Gestió d'informes.Atenció telefònica interna/externa.Coordinació de la creació i modificacions d'agendes dels professionals del servei amb l'equip de administratiu (tancaments, obertures).Acompanyament i gestió d'accessos de les noves incorporacions i residents al servei d'Oftalmologia (informàtics, roberia).Control i petició d'existències de material d'oficina del servei.Gestió i actualització protocols Gestor Documental.Suport amb la gestió de reclamacions.Centralització i gestió de les peticions del servei (Caus, primes, permisos).Rebre i canalitzar la correspondència al personal del servei.Difusió dels comunicats interns, reunions, sessions, congressos, etc.(centralització Caps Servei i Secció).Suport en la realització de documents, presentacions (Caps Servei i Secció).Comunicació i xarxes socials de l'activitat del servei.Gestió tràmits oficials (Caps Servei i Secció).Recopilació de l'activitat assistencial anual del Servei.JORNADA HORARI I CONTRACTE:La jornada serà del 100%.Horari: de dilluns a dijous de 8:00h a 16:26h, amb una hora per dinar, i divendres de 7:30h a 14:56h.Contracte indefinit.Requisits EL PERFIL QUE BUSQUEM:Tenir títol formatiu en branca administrativa, o titulació universitària.Experiència mínima d'un any en les tasques anteriorment descrites.Nivell alt de català parlat i escrit.Coneixement i experiència en Microsoft Office (word, excel i power point) a nivell d'usuari.Tenir competències relacionades amb els nostres valors institucionals.VALOREM:Experiència realitzant tasques de Secretaria de Servei a l'Hospital Sant Joan de Déu.Nivell d'anglès alt.Català nivell C.Coneixements d'altres idiomes.DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:Per a poder inscriure't a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó "Inscriu-te" que veus en aquesta mateixa pantalla.Esplugues de Llobregat, 6 de juny de 2024.