Sales Manager Catering | Ozl096

Detalles de la oferta

.Grup empresarial consolidat en plena expansió creixement, dedicat a l'organització i gestió d'esdeveniments i càterings, cerca figura de Sales Manager per responsabilitzar-se de les accions comercials i supervisió de càterings en nous espais.La persona tindrà un doble vessant:Comercialització i venda dels serveis de càtering: desenvolupar, potenciar i expandir una nova línia de negoci fora dels espais propis (que funcionen des de fa 10 anys) a l'àrea de Barcelona i voltants, per aconseguir que esdevingui una nova línia independent i pugui competir amb altres empreses del sector.Supervisió in situ dels diferents serveis de càterings contractats.Si tens experiència de +5 anys en organització, comercialització i gestió d'esdeveniments i/o càtering, cerques una posició estable i vols créixer professionalment, et volem conèixer!Les teves FUNCIONS seran:Desenvolupament i implementació d'estratègies de venda:- Analitzar el mercat per identificar oportunitats de creixement.- Elaborar plans de vendes a curt, mitjà i llarg termini alineats amb els objectius de l'empresa.- Establir tàctiques per millorar les vendes, incloent la definició de preus, promocions i canals de distribució.Gestió i ampliació de la cartera de clients:- Mantenir relacions sòlides amb els clients existents, assegurant la seva satisfacció i fidelització.- Identificar i prospectar nous clients potencials per ampliar la base de clients.- Personalitzar les propostes comercials segons les necessitats i preferències dels clients.Planificació i execució d'esdeveniments:- Coordinar tots els aspectes logístics dels esdeveniments, incloent la selecció de llocs, la contractació de serveis i la supervisió del muntatge.- Assegurar que els esdeveniments es desenvolupin segons el pla i compleixin amb els estàndards de qualitat establerts.- Gestionar l'equip d'esdeveniments per garantir una execució fluida i exitosa.Negociació de contractes:- Negociar termes i condicions amb clients i proveïdors per aconseguir acords beneficiosos per a l'empresa.- Assegurar que tots els contractes siguin clars i compleixin amb les normatives legals.- Supervisar el compliment dels contractes i resoldre qualsevol disputa que pugui sorgir.Coordinació amb altres departaments:- Treballar estretament amb els equips de màrqueting, finances i operacions per alinear les estratègies de venda amb els objectius generals de l'empresa.- Participar en reunions interdepartamentals per assegurar una comunicació fluïda i una col·laboració efectiva.Seguiment i anàlisi de vendes:- Monitorar el rendiment de les vendes en comparació amb els objectius establerts.- Utilitzar eines de CRM i altres programes de gestió per seguir les interaccions amb els clients i les transaccions.- Preparar informes periòdics sobre l'estat de les vendes, identificant àrees de millora i oportunitats de creixement


Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

J001 | Commercial Enablement Manager Region Sw/Meia

About the RoleThe Commercial Enablement Manager is a key role within the European Pricing and Commercial analytics organization. Reporting to the Pricing and...


Desde Essity - Barcelona

Publicado a month ago

X-805 Spain - Support Consultant Wmos

We create possibilities that move life and commerce forward - Welcome to Manhattan Associates. Our supply chain commerce technology positively affects how pe...


Desde Empresa Líder - Barcelona

Publicado a month ago

(Or-849) | Performance Manager Live Operations - Global Hq

If you're here, it's because you're looking for an exciting ride. A ride that will fuel up your ambitions to take on a new challenge and stretch yourself bey...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado a month ago

(P-330) - Global Dynamics Erp Program Manager

Job DescriptionAs a part of the Global ERP Center of Excellence, you will leverage a client-centric approach to translate our clients' business strategy into...


Desde Empresa Líder - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-02T19:37:39.665Z