**Descripción de la compañía**:
Company Description
Ralph Lauren Corporation (NYSE:RL) is a global leader in the design, marketing and distribution of premium lifestyle products in five categories: apparel, accessories, home, fragrances, and hospitality. For more than 50 years, Ralph Lauren's reputation and distinctive image have been consistently developed across an expanding number of products, brands and international markets. The Company's brand names, which include Ralph Lauren, Ralph Lauren Collection, Ralph Lauren Purple Label, Polo Ralph Lauren, Double RL, Lauren Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren Children, Chaps, among others, constitute one of the world's most widely recognized families of consumer brands.
At Ralph Lauren, we unite and inspire the communities within our company as well as those in which we serve by amplifying voices and perspectives to create a culture of belonging, ensuring inclusion, and fairness for all. We foster a culture of inclusion through: Talent, Education & Communication, Employee Groups and Celebration.
**Descripción del puesto**:
Position Overview
**QUE OFRECEMOS**
- Emocionantes oportunidades laborales
- Beneficios de empresa y descuentos en productos de la marca
- La oportunidad de aportar tu experiência y tu sello personal en el trabajo
Essential Duties & Responsibilities
**CUALES SON LAS RESPONSABILIDADES DEL PUESTO**
**Un equipo centrado en el cliente**
- Propocionar una experiência al cliente excepcional para dirigir las ventas de la tienda
- Comunicar de manera consistente con los miembros del equipo para asegurar un excelente servicio al cliente
- Facilitar el feedback de los clientes y el feedback sobre el producto a los managers
**Embajador de Ralph Lauren**
- Proporcionar una experiência y acogida excepcional a los clientes
- Representar los valores y el espíritu de Ralph Lauren
- Demostrar una cultura donde el cliente es lo primero
**Operaciones**
- Uso de los sistemas y procedimientos de Ralph Lauren para mejorar las eficiencias en venta y poder construir una base sólida de clientes
- Mantenimiento de los estandares operacionales y visuales de la marca
- Mantenimiento de la tienda
Pay Range Max
Pay Range Min
**Perfil**:
Experience, Skills & Knowledge
**QUE BUSCAMOS**
- Energético/a, apasionado/a, orientado/a a resultados y que trabaje en equipo
- Experiência en ambientes de trabajo dinámicos
- Excelentes habilidades comunicativas