Sales Assistant / Servicio Al Cliente

Sales Assistant / Servicio Al Cliente
Empresa:

lululemon


Detalles de la oferta

Qui som

lululemon és una empresa innovadora de roba d'alt rendiment per fer ioga, córrer, entrenar i practicar altres esports. Posem el llistó alt amb teixits tècnics i un disseny funcional, i creem experiències i productes transformadors que ajuden les persones a moure's, créixer, connectar i estar en forma. El nostre èxit el devem als productes innovadors que confeccionem, a l'èmfasi en les botigues, al compromís amb el nostre personal i a les connexions increïbles que fem allà on anem. Com a empresa, ens centrem a crear un canvi positiu i construir un futur més sa i pròsper. Particularment, això inclou crear un ambient equitatiu, inclusiu i centrat en el creixement per al nostre personal.

Resum del càrrec:
El càrrec de formador és el fonament del nostre èxit com a organització. Els formadors són experts a crear el millor servei d'atenció al client, o d'experiència del client, a les nostres botigues. Són responsables de captar l'atenció dels nostres clients i connectar amb ells, compartir informació sobre els productes de gran qualitat i parlar amb sinceritat sobre la nostra comunitat i cultura.

Responsabilitats clau de la feina Experiència del client Interactuar amb els clients per garantir una experiència excellent d'una manera que mostri que valorem el seu temps.Avaluar les necessitats dels clients per ajudar-los i oferir experiències de compra i de retorns efectives i personalitzades.Oferir informació tècnica sobre els productes tot explicant-ne el valor i els beneficis.Facilitar una experiència completa excellent per als clients, tot garantint transaccions precises i ràpides, i seguir els programes omnicanal rellevants del mercat (per exemple, les opcions de comprar en línia i recollir a la botiga, vendes per telèfon i enviament des de la botiga) d'acord amb els estàndards de l'empresa.Moure's amb dinamisme per la planta per interactuar de manera continua amb els clients i satisfer les seves necessitats o les de la botiga.Escoltar els comentaris dels clients i collaborar amb els gerents de botiga per prendre mesures i fer "correccions" per als clients. Treballar en equip Contribuir a un entorn de feina respectuós i inclusiu, on s'accepten i se celebren les diferències, per garantir que tant els membres de l'equip com els clients tinguin una experiència favorable i interessant.Establir relacions de suport i productives amb tots els membres de l'equip.Collaborar amb els membres de l'equip per garantir una experiència del client òptima i ajudar amb les operacions de la botiga. Operacions Dur a terme tasques de presentació de productes (per exemple, tornar a lloc els productes, reomplir o afegir articles esgotats a la planta de l'inventari, reduir l'estoc o tornar a collocar articles) segons els estàndards de l'empresa.Utilitzar la tecnologia de la botiga per contribuir a les operacions i proporcionar una experiència positiva als clients.Dur a terme tasques de neteja quan sigui necessari durant el torn per mantenir l'ambient luxós de la botiga.Entendre i seguir les polítiques i els procediments de seguretat del personal per mantenir un entorn de treball segur.Treballar d'acord amb les polítiques, els procediments, les lleis i les regulacions aplicables. Habilitats clau i valors essencials que pots aportar Inclusió i diversitat: Crea/dona suport a un entorn inclusiu que valora/celebra les diferències.Integritat i honradesa: Actua de manera honesta, justa i ètica.Experiència del client: Gaudeix amb la feina i connecta amb els clients, els entén i els ajuda.Responsabilitat personal: Accepta la responsabilitat per les seves accions; s'hi pot confiar.Consciència d'un mateix: És conscient de com certes paraules o accions es poden percebre o com poden afectar altres persones.Collaboració i treball en equip: Treballa de manera productiva i ajuda els altres a aconseguir objectius; busca collaborar i veure diferents perspectives.Entusiasme: Té entusiasme per la feina; busca maneres de fer que sigui divertida i motivadora. Requisits per al càrrec Idoneïtat Estar autoritzat o autoritzada legalment a treballar al país on està situada la botiga.Tenir 18 anys o més.Tenir autorització per treballar i documentació relativa als requeriments legals nacionals (només a EMEA).Poder desplaar-se a la botiga assignada amb els seus propis medis de transport. Disponibilitat Disponibilitat per treballar en horari flexible, la qual cosa inclou vespres, caps de setmana i festius. Altres requisits Estar disposat o disposada a treballar en un ambient amb llums brillants i música alta.Estar disposat o disposada a moure's per la botiga durant la major part del torn per ajudar els clients i fer una bona treball.Estar disposat o disposada a moure caixes que pesin fins a 13,6 kg.Estar disposat o disposada a treballar com a part d'un equip i també a completar determinades tasques de manera independent. Altres aptituds (és a dir, es valoren positivament però no són imprescindibles)

Educació: Títol de batxillerat, secundària o equivalent Conforme al nostre propòsit, posa't en contacte amb nosaltres a ****** si tens dubtes sobre com adaptar les teves aptituds úniques als requisits d'aquest càrrec, tant si necessites alguna adaptació raonable com si no. En el correu electrònic que enviïs, inclou el títol del càrrec, la ubicació del lloc de feina i el tipus de pregunta o sollicitud.
Més enllà de la nòmina (avantatges i beneficis)

A lululemon ens preocupem per les persones i invertim en tot el seu conjunt (cos, ment i ànima). El nostre programa de recompenses totals està dissenyat per ajudar-te a aconseguir objectius i centrar-te en allò que t'agrada. A part d'un salari base competitiu i un programa de bonificació basat en l'equip, també oferim amplis plans de salut, temps lliure remunerat, plans d'estalvi, grans descomptes per a empleats, classes de fitness/ioga, programes per ampliar la família i programes de desenvolupament personal i professional.

Nota: la disponibilitat d'aquests avantatges i beneficis pot estar subjecta a la ubicació i al tipus de feina, així com tenir requisits d'idoneïtat. L'empresa es reserva el dret d'alterar aquests avantatges i beneficis en la seva totalitat o de manera parcial en qualsevol moment i sense avís previ.

#J-18808-Ljbffr

Requisitos

Sales Assistant / Servicio Al Cliente
Empresa:

lululemon


Senior Account Manager - Benelux/Nordics

Senior Account Manager - Benelux/Nordics Barcelona Barcelona, Catalonia, ES About Us We're TravelPerk, a hyper-growth SaaS platform offering companies a one-...


Desde Travelperk - Barcelona

Publicado 11 days ago

Export Customer Care Executive

The Opportunity Mission: Develop relationships with the Distributors and Subsidiaries in the order to cash process (orders, deliveries, returns, claims and b...


Desde Puig - Barcelona

Publicado 11 days ago

Indirect Pharma Sales Trainee

Home to the world's best loved and trusted hygiene, health, and nutrition brands. Our purpose defines why we exist: to protect, heal and nurture in the relen...


Desde Reckitt - Barcelona

Publicado 11 days ago

Excellence Sourcing Manager W/M/X - Permanent Contract

JOB DESCRIPTION The Sourcing Excellence Manager is responsible for: Identify how to optimize the sourcing organization in the Spain market with strategy guid...


Desde Veepee - Barcelona

Publicado 11 days ago

Built at: 2024-09-21T10:56:32.623Z