Vols formar part d'una consultora líder en solucions i serveis de sostenibilitat global? Actualment seleccionem una persona proactiva, amb iniciativa, resolutiva, creativa i resilient, acostumada al treball en equip i liderar assertivament persones al seu càrrec, per tal de dissenyar, desenvolupar i fer el seguiment de projectes (campanyes de proximitat), exercint el control tècnic i econòmic, la gestió dels recursos humans, dades i materials, garantint el compliment dels criteris de qualitat i de sostenibilitat d'Anthesis Lavola.
Quines seran les teves responsabilitats? Exercir el control tècnic i econòmic del projecte, mantenint el contacte entre la direcció i el client. Detectar i dotar els projectes dels recursos humans necessaris i garantir la seva correcta gestió. Coordinar les tasques dels tècnics sota la seva responsabilitat i assegurar la qualitat i els terminis de lliurament, d'acord amb les directrius establertes. Assegurar la transferència dels coneixements, la metodologia i la política de l'empresa, i detectar la formació bàsica necessària dels membres de l'equip. Interpretar dades de les campanyes de manera analítica per extreure'n conclusions i proposar noves accions i millores si és necessari. Redactar ofertes, informes i memòries tècniques, presentació de resultats, i elaborar escandalls i pressupostos. Disseny de metodologia de campanyes en la implantació de nous sistemes de recollida de residus municipals. Disseny per la recollida de dades i avaluació de l'impacte de les campanyes. Disseny d'estratègies de comunicació segons tipus d'implantació/campanya. Quin perfil busquem? Titulació universitària de la vessant científica i/o tecnològica (ciències ambientals, biologia, geografia, enginyeria, etc). Coneixements en la gestió de campanyes de sensibilització a la ciutadania i residus. Experiència en la direcció i coordinació d'equips i en la presa de decisions. Afinitat pels projectes tecnològics i d'anàlisi de dades. Bona capacitat de comunicació i disposició per al treball en equip. Capacitat organitzativa i habilitat en la redacció d'ofertes, informes i memòries tècniques. Caràcter obert i capacitat de relació amb els integrants de l'equip. Domini de l'anglès (C1). Disponibilitat per desplaçar-se (imprescindible carnet B1). Experiència mínima de 2 anys en la gestió de projectes, elaboració d'ofertes i atenció al client, i domini avançat en Excel. Què et podem oferir? Formar part d'una organització que treballa per aconseguir un món més sostenible.
Bon ambient de treball.
Incorporació immediata (oficina de Barcelona o Manlleu).
Jornada completa en horari flexible (de dilluns a dijous de 8h a 17h i els divendres de 8h a 15h).
Teletreball (actualment 5 dies a la setmana).
Retribució negociable segons la teva experiència.
Retribució flexible (assegurança mèdica, guarderia, menjar i/o tiquet transport).
#J-18808-Ljbffr