Retail Talent Group som una consultoria de selecció expertes en retail, distribució i eCommerce.
El nostre client es una gran companyia dedicada al sector retail. Les oficines centrals estan ubicades al centre de Barcelona, amb un equip d'unes 50 persones, i es on busquem la posició de responsable de recepció & serveis generals.
Aquesta posició realitzarà el filtratge i recepció de trucades telefòniques i de visites, recepció i enviament de paqueteria, classificació de correu postal i correu electrònic.
També del control de les despeses i bestretes de caixa de l'oficina, supervisió i compra del material, reserva de sales a nivell intern.
En serà responsable de l'organització, reserva i compra de viatges per a tot el personal de l'empresa que ho necessiti (vols, trens, hotels, lloguer de cotxes, etc.) i control de factures i despeses generades del viatge, suport en l'apertura i el tancament de nous centres/botigues enviament del material necessari, compra de recanvis i material específic per botigues i els diferents departaments.
Dins del serveis generals realitzarà la coordinació de servei de neteja de l'oficina i del servei de manteniment tècnic. Algunes tasques de comparació de pressupostos, gestions de banc o enviaments de correus.
Busquem algú amb experiència en recepció d'al menys 2-3 anys amb molta capacitat d'organització i coordinació.
Català i castellà bilingüe. Coneixements d'Office, especialment Excel i valorable bon nivell d'anglès.
Es una posició fixa, que començarà amb un horari de 9 a 15.00 aprox. de 30 hores i finalment a 40 hores en uns dos o tres mesos. L'horari serà llavors de 8-9.30 fins 17.15 a 19 i divendres de 8-9 i de 14-15.
Salari aprox: 18-20k€ més beneficis d'empreses (descomptes 30%).
#J-18808-Ljbffr