Responsable Recepcionista Clínica Dental

Detalles de la oferta

Clínica dental multidisciplinària, de més de quaranta anys d'història ubicada a Terrassa, requereix incorporar un/a responsable recepcionista amb l'objectiu de garantir una experiència excepcional per als pacients des del moment en què arriben: no només coordinant les tasques administratives i de recepció, sinó també promocionant els serveis mitjançant una comunicació eficaç i convincent, a més de dur a terme un seguiment personalitzat dels clients i possibles pacients.
La missió de la posició és la de gestionar el dia a dia de la clínica, atendre els pacients i portar l'agenda dels diferents doctors del centre.Les seves principals tasques i funcions seran les següents:- Rebre els pacients amb una actitud amable, professional i empàtica.- Gestionar amb exactitud i eficiència les cites i el calendari de la clínica.- Atendre trucades telefòniques, respondre preguntes generals i canalitzar consultes específiques cap als professionals adequats.- Registrar i mantenir actualitzades les dades dels pacients de manera precisa en el sistema.- Proporcionar informació detallada sobre els tractaments i serveis dentals que ofereix la clínica.- Promocionar els tractaments dentals, facilitar el tancament de vendes de pressupostos complets i persuadir eficaçment els pacients perquè acceptin aquests tractaments.- Coordinar amb el personal clínic per garantir una experiència fluida i sense inconvenients per als pacients.- Gestionar les agendes de l'equip de doctors i doctores, així com organitzar a l'equip auxiliar en funció dels box i els tractaments a realitzar.- Portar el seguiment de les vacances de l'equip administratiu.Es requereix:- Dilatada experiència prèvia en rols de recepció, preferentment en el sector de la salut, hoteleria, turisme o vendes.- Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita, amb bona ortografia i expressió en català i castellà.
Valorable l'anglès.- Empatia i orientació al pacient, amb habilitats per resoldre problemes de manera efectiva.- Actitud proactiva i capacitat per treballar en equip en un entorn dinàmic.- Responsabilitat i autosuficiència.- Habilitat per gestionar múltiples tasques simultàniament i amb eficiència.- Residència a la zona de Terrassa i rodalies.S'ofereix:- Contracte indefinit.- Horari flexible i adaptable a les necessitats del/la candidat/a.- Jornada completa.- Salari fix anual competent amb incentius individuals i col·lectius.- Estabilitat.- Possibilitat de formació interna.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Gestor De Back Office Barcelona

.Europcar Mobility Group es un referente global en soluciones de movilidad, con 75 años de experiencia en servicios de movilidad y una posición de liderazgo ...


Europcar Maroc - Barcelona

Publicado 19 days ago

Asistente De Administración, Recepción Y Recobro

Ubicación: 1 puesto en Madrid y 1 puesto en Barcelona Contrato: Indefinido Horario: Media jornada, de 9:00 a 13:00, de lunes a viernes ¿Quiénes somos? Somos ...


7Experts - Barcelona

Publicado 13 hours ago

Sant Adria De Besos(Bcn)Cuidadora Externa

CUIDADORA EXTERNA POR HORAS EN SANT ADRIA DE BESOS (BARCELONA). Hay que atender a una señora con ictus. Horario: Sábado de 10:00 a 14:00 y de 17:00 a 21:00 y...


La Opinión De Murcia - Barcelona

Publicado 2 days ago

Receptionist

.Requisition ID: 56154 Position Type: FT Permanent Workplace Arrangement: #LI-Onsite About Kerry Kerry is the world's leading taste and nutrition company for...


Kerry - Barcelona

Publicado 2 days ago

Built at: 2025-01-23T12:57:24.858Z