Responsable Recepcionista Clínica Dental

Detalles de la oferta

Clínica dental multidisciplinària, de més de quaranta anys d'història ubicada a Terrassa, requereix incorporar un/a responsable recepcionista amb l'objectiu de garantir una experiència excepcional per als pacients des del moment en què arriben: no només coordinant les tasques administratives i de recepció, sinó també promocionant els serveis mitjançant una comunicació eficaç i convincent, a més de dur a terme un seguiment personalitzat dels clients i possibles pacients. La missió de la posició és la de gestionar el dia a dia de la clínica, atendre els pacients i portar l'agenda dels diferents doctors del centre. Principals tasques i funcions: Rebre els pacients amb una actitud amable, professional i empàtica. Gestionar amb exactitud i eficiència les cites i el calendari de la clínica. Atendre trucades telefòniques, respondre preguntes generals i canalitzar consultes específiques cap als professionals adequats. Registrar i mantenir actualitzades les dades dels pacients de manera precisa en el sistema. Proporcionar informació detallada sobre els tractaments i serveis dentals que ofereix la clínica. Promocionar els tractaments dentals, facilitar el tancament de vendes de pressupostos complets i persuadir eficaçment els pacients perquè acceptin aquests tractaments. Coordinar amb el personal clínic per garantir una experiència fluida i sense inconvenients per als pacients. Gestionar les agendes de l'equip de doctors i doctores, així com organitzar a l'equip auxiliar en funció dels box i els tractaments a realitzar. Portar el seguiment de les vacances de l'equip administratiu. Requisits: Dilatada experiència prèvia en rols de recepció, preferentment en el sector de la salut, hoteleria, turisme o vendes. Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita, amb bona ortografia i expressió en català i castellà. Valorable l'anglès. Empatia i orientació al pacient, amb habilitats per resoldre problemes de manera efectiva. Actitud proactiva i capacitat per treballar en equip en un entorn dinàmic. Responsabilitat i autosuficiència. Habilitat per gestionar múltiples tasques simultàniament i amb eficiència. Residència a la zona de Terrassa i rodalies. Se s'ofereix: Contracte indefinit. Horari flexible i adaptable a les necessitats del/la candidat/a. Jornada completa. Salari fix anual competent amb incentius individuals i col·lectius. Estabilitat. Possibilitat de formació interna. #J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Responsable Administración

Descripción Empresa líder en el sector de la piscina y en crecimiento, está buscando un/a Responsable de Administración con sólida experiencia para unirse al...


Pimec Jobs - Barcelona

Publicado a month ago

Administrativo/A De Facturación Con Inglés

¿Tienes experiencia en Facturación? ¿Posees un nivel alto de Inglés?¿Te gustaría poder entrar en uno de los bufetes más importantes a nivel nacional para dar...


Adecco - Barcelona

Publicado a month ago

Administrativo/A Contable Cuentas A Pagar

Te estamos buscando como: Administrativo/a Contable Cuentas a Pagar Ubicación Barcelona Tipo de contrato Indefinido Incorporación Inmediata En Laboratorio Bo...


Grupo Boniquet Sl - Barcelona

Publicado a month ago

Administrativo/A Cuentas A Pagar

¿Te gustaría formar parte de una importante empresa del sector retail? ¿Estás buscando una oportunidad estable que pueda aportarte un crecimiento profesional...


Adecco - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-12T07:30:55.288Z