Responsable Recepcionista Clínica Dental

Detalles de la oferta

Clínica dental multidisciplinària, de més de quaranta anys d'història ubicada a Terrassa, requereix incorporar un/a responsable recepcionista amb l'objectiu de garantir una experiència excepcional per als pacients des del moment en què arriben: no només coordinant les tasques administratives i de recepció, sinó també promocionant els serveis mitjançant una comunicació eficaç i convincent, a més de dur a terme un seguiment personalitzat dels clients i possibles pacients. La missió de la posició és la de gestionar el dia a dia de la clínica, atendre els pacients i portar l'agenda dels diferents doctors del centre.Principals tasques i funcions:Rebre els pacients amb una actitud amable, professional i empàtica.Gestionar amb exactitud i eficiència les cites i el calendari de la clínica.Atendre trucades telefòniques, respondre preguntes generals i canalitzar consultes específiques cap als professionals adequats.Registrar i mantenir actualitzades les dades dels pacients de manera precisa en el sistema.Proporcionar informació detallada sobre els tractaments i serveis dentals que ofereix la clínica.Promocionar els tractaments dentals, facilitar el tancament de vendes de pressupostos complets i persuadir eficaçment els pacients perquè acceptin aquests tractaments.Coordinar amb el personal clínic per garantir una experiència fluida i sense inconvenients per als pacients.Gestionar les agendes de l'equip de doctors i doctores, així com organitzar a l'equip auxiliar en funció dels box i els tractaments a realitzar.Portar el seguiment de les vacances de l'equip administratiu.Requisits:Dilatada experiència prèvia en rols de recepció, preferentment en el sector de la salut, hoteleria, turisme o vendes.Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita, amb bona ortografia i expressió en català i castellà. Valorable l'anglès.Empatia i orientació al pacient, amb habilitats per resoldre problemes de manera efectiva.Actitud proactiva i capacitat per treballar en equip en un entorn dinàmic.Responsabilitat i autosuficiència.Habilitat per gestionar múltiples tasques simultàniament i amb eficiència.Residència a la zona de Terrassa i rodalies.Se s'ofereix:Contracte indefinit.Horari flexible i adaptable a les necessitats del/la candidat/a.Jornada completa.Salari fix anual competent amb incentius individuals i col·lectius.Estabilitat.Possibilitat de formació interna.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Administrativo/A De Facturación

Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #Conectamoseltalentoconlasoportunidades ¿Eres un/a crack...


Iman - Barcelona

Publicado a month ago

Auxiliar Administrativo/A - Contable

¿Tienes formación finalizada de CFGS en Administración, Contabilidad o similar? ¿Te gustaría una posición estable en una gran empresa del sector vinícola? Si...


Adecco - Barcelona

Publicado 24 days ago

Responsable Administración

Descripción Empresa líder en el sector de la piscina y en crecimiento, está buscando un/a Responsable de Administración con sólida experiencia para unirse al...


Pimec Jobs - Barcelona

Publicado 8 days ago

Administrativo/A De Facturación Con Inglés

¿Tienes experiencia en Facturación? ¿Posees un nivel alto de Inglés?¿Te gustaría poder entrar en uno de los bufetes más importantes a nivel nacional para dar...


Adecco - Barcelona

Publicado 8 days ago

Built at: 2024-11-24T00:59:40.694Z