Empresa pública comercialitzadora d'energia, de BARCELONA ciutat, selecciona un/a RESPONSABLE OPERACIONS (Atenció Client, ATR i Facturació). Funcions La missió de la persona responsable del departament d'operacions és la de coordinar i dirigir els departaments facturació, ATC (atenció al client) i ATR (gestió amb distribuïdora) per obtenir els objectius establerts: Supervisió. Coordinació i seguiment del dia a dia dels equips a càrrec. Reunions departamentals i amb Direcció. Gestió de projectes. Identificació i implantació de processos de millora continua (interns i externs). Tracte i resolució d'incidències amb client públic final (com ajuntaments i organismes públics). Reports i informes a Direcció. Seguiment dels indicadors del pla estratègic (satisfacció client, rati de producció, temps CNMC, fidelització, etc.). Assistència a jornades i esdeveniments. Requisits Es requereix: Formació: Llicenciatura o Grau en Enginyeria o Economia o ADE. Coneixement del sector elèctric/energètic i en normativa d'aquest. Programari ERP/CRM per a gestió comercialitzadora. Excel avançat. Coneixement de fluxgrames de CNMC. Coneixements de l'área d'ATR (Accés de Tercers a la Xarxa) i Facturació. Experiència mínima de 3 anys en posició similar. Català i castellà avançats. Competències Les competències a continuació descrites: Adaptació al canvi. Integritat. Accessibilitat. Compromís. Desenvolupament de persones. Lideratge. Impacte i influència. Orientació a resultats. Proactivitat/iniciativa. Presa de decisions. Oferta S'OFEREIX: Salari (/16): 45.500€ b/a + tiquet restaurant + 2.500€ anuals Pla de Pensions. Horari: dilluns a dijous de 8h a 17.15h (flexibilitat entrada/sortida) i divendres de 8h a 15h. Estiu: de dilluns a divendres de 8h a 15h. Teletreball: 2 dies a la setmana.
#J-18808-Ljbffr